اخبار

پرچمدار ۲۰۱۹ اپل آیفون با قلم استایلوس رونمایی می شود

اپل همواره سعی بر این داشته تا بتواند آیفون های نسل جدید خود را به صورت خاص تر از هر گوشی دیگری عرضه کند. این شرکت جدیدا با چند شرکت در مورد ساخت قلم استایلوس برای گوشی های نسل جدید خود وارد مذاکره شده تا بتواند قلم های استایلوس هوشمند برای آیفون نسل ۲۰۱۹ ارائه دهد.
در حساب توییتر یکی از کاربران آمده:

این شرکت تا حد زیادی به علت نبود یک پردازنده‌ی قدرتمند در گوشی جدید آیفون ۱۰، مجبور بود از قرار دادن برخی عملکردهای لمسی در این گوشی صرف نظر کند.

اپل پنسل اکنون با آیپد پروهای اپل به‌خوبی کار می‌کند؛ اما انتظار نمی‌رود که این کمپانی از همین قلم برای آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند؛ چرا که اندازه‌ی اپل پنسل برای آیفون بسیار بزرگ است.
همانطور که می دانید استیو جابز یکی از مخالفان سرسخت قلم استایلوس برای گوشی های این شرکت بود که اگر او زنده بود هرگز نمی گذاشت چنین اتفاقی رخ دهد.
استفاده از قلم استایلوس در گوشی هوشمند قبلا روی سری نوت گوشی‌های سامسونگ گلکسی امتحان شده و نتیجه‌ی بسیار مثبت و خوبی داشته است. هر یک از مدل‌های گلکسی نوت یک استایلوس که از بدنه بیرون زده‌ بود داشتند و می‌توان انتظار داشت که apple نیز چنین رویکردی برای آیفون ۲۰۱۹ پیش بگیرد. اپل در آیفون ۱۰ فضای داخلی بیشتری نسبت به آیفون‌های قدیمی ایجاد کرد و اگر شایعات درست باشند، پرچمدار بعدی‌اش قرار است نمایشگری ۶.۴۶ اینچی و طبعا فضای داخلی بیشتری برای قرار دادن قلم استایلوس داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا