اخبار

پرچم دار بعدی سامسونگ با قطعات ساخت ال جی ساخته می شود.

هرساله تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ و ال جی محصولات جدید خود را با ویژگی‌های جدید و سخت‌افزارهای قدرتمند به بازار عرضه می‌کنند. همانطور که می‌دانید سری گلکسی اس پرچم‌دارهای سامسونگ هستند که در چرخه سالانه به بازار عرضه می‌شوند ؛ حالا امروز خبری منتشر شده که بر اساس آن احتمالا پرچم دار بعدی سامسونگ با قطعاتی تولید شده توسط ال جی روانه بازار خواهد شد.
منابع قطعات موجود در دستگاه‌های شرکت سامسونگ در اصل چین و کره است ، البته این بدان معنی نیست که سامسونگ رابطه‌ای با ال جی یعنی شرکت رقیب ندارد.  حال این روال ممکن است که تغییر کند، گزارشاتی که خارج از کره منتشر شده به مذاکرات سامسونگ با شرکت ال جی اشاره دارد. این مذاکره با بخش قطعات گروه ال جی انجام شده و برای قطعه “۲ metal chip-on film” بوده، ظاهرا پرچم دار بعدی سامسونگ با این قطعه ساخت ال جی روانه بازار خواهد شد.
۲ metal chip-on film در اصل قطعه‌ای است که در بین صفحه‌نمایش و پانل اصلی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود و از انعطاف پذیری آن می‌توان در صفحات منحنی استفاده کرد .
LG Innotek گزارش داده که تولید انبوه این قطعه در نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود. البته هنوز جزئیات چندانی از این معامله مشخص نشده است. همچنین در خبرهای رسمی اعلام شده که سامسونگ در حال انجام مذکرات با تامین کننده‌های متعدد و مختلف است.
به احتمال بسیار زیاد نام پرچم‌دار بعدی سامسونگ گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) است و شاید ال جی قطعه نام برده شده را برای دستگاه سال آینده سامسونگ تولید کند. متاسفانه هنوز جزئیات چندانی درباره این خبر منتشر نشده، به هر حال استفاده پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس سامسونگ تا آوریل آینده معرفی خواهد شد. اکنون باید منتظر انتشار اخبار بیشتر دراین باره باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا