اخبار

پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل تا ژانویه ۲۰۱۹

ویندوز ۱۰ موبایل سیستم عامل جدید کمپانی مایکروسافت است که همراه با موبایل های Lumia 950 و Lumia 950XL وارد بازار شد و بر اساس برنامه زمان بندی پشتیبانی درز کرده از اسناد مایکروسافت به نظر می آید که تا اوایل سال ۲۰۱۹ آپدیت های جدید برای این سیستم عامل منتشر خواهند شد.
 
بر اساس اسناد مذکور مشخص می شود که مایکروسافت تاریخ رسمی آغاز به کار ویندوز ۱۰ موبایل را ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ یعنی یک روز قبل از آغاز عرضه موبایل های Lumia 950 و Lumia 950XL توسط اپراتور AT&T امریکا ثبت کرده و روز ۸ ژانویه ۲۰۱۹ نیز به عنوان آخرین روز پشتیبانی از این سیستم عامل ذکر شده است.
 
با توجه به این برنامه احتمالاً در سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی نسل جدیدی از سیستم عامل مایکروسافت خواهیم بود، هر چند هنوز نمی توان در این مورد نظری قطعی داد.
 
گفته شده است که انتشار موج اول آپدیت های ویندوز ۱۰ موبایل برای تعدادی از دیوایس های سری لومیا از جمله ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۴۰، ۷۳۵ و ۸۳۰ در تاریخ ۱۴ دسامبر یعنی ده روز دیگر آغاز خواهد شد و موج دوم آپدیت ها که با هدف موبایل های لومیا ۵۲۰، ۵۳۲، ۶۲۵، ۷۲۰، ۸۲۰، ۹۲۰، ۹۲۵، ۹۳۰، ۱۰۲۰ و ۱۳۲۰ منتشر خواهد شد از ۱ فوریه ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا