اخبار

پشتیبانی ویژه از لوازم خانگی سامسونگ در نوروز ۹۷

مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ برنامه‌ای ویژه را برای پشتیبانی از کاربران محصولات این شرکت در تعطیلات نوروزی در نظر گرفته است. در این طرح که از ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ صورت می‌پذیرد، مرکز تماس ۲۴ ساعته لوازم خانگی در هفت روز هفته خدمات مربوط به پشتیبانی محصولات لوازم خانگی سامسونگ را ارایه می‌کند. این خدمات شامل نصب و تعمیر دستگاه‌ها، عیب‌یابی و رفع مشکلات از طریق ارتباط آنلاین و اینترنتی و راهنمایی و مشاوره‌های فنی می‌شود.
کاربران تلویزیون‌‌ها و محصولات لوازم خانگی سامسونگ می‌توانند با شماره تلفن ۸۲۵۵-۰۲۱ تماس بگیرند و از سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز خدمات سامسونگ بهره‌مند شوند. این مرکز در روزهای تعطیلات عید نوروز و حتی در لحظه تحویل سال نو آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.
 

توصیه‌های نوروزی

روزهای پایانی سال فرصتی است تا خانواده‌ها به خانه‌تکانی و گرفتن گردوغبار لوازم خانه بپردازند. همچنان که تعطیلات نوروز بهترین زمان را برای مسافرت خانواده‌ها فراهم می‌کند. به همین دلیل مرکز خدمات سامسونگ نکاتی را آماده کرده تا کاربران ضمن رعایت اصول و استانداردهای مرتبط با نگهداری لوازم خانگی خود، طول عمر این دستگاه‌ها را افزایش دهند.
 

یخچال‌

برای تمیز کردن بدنه‌ بیرونی یخچال‌ها حتما از یک پارچه نمدار و مرطوب استفاده کنید. به کمک محلول آب و جوش شیرین می‌توان بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین برد.
همچنین اگر قصد سفر دارید و یخچال شما از قابلیت Vacation پشتیبانی می‌کند، می‌توانید برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی قسمت یخچال را خاموش کرده و تنها از قسمت فریزر بهره ببرید. در این حالت لوازم داخل یخچال را خارج کنید.
چنانچه یخچال شما به شیر آب متصل است، شیر ورودی آب را ببندید و علاوه بر آن قسمت یخ ساز دستگاه را غیرفعال کنید.
 

ماشین‌ها

تمیز کردن ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی نکات ریز و ظریفی دارد که با رعایت آنها می‌توان بدون آسیب‌زدن به دستگاه به خوبی درون آن را تمیز کرد.
برای تمیز کردن قسمت‌های داخلی ماشین ظرفشویی ابتـدا کمـی سـرکه داخـل دسـتگاه ریختـه و سـپس بـدون قـرار دادن ظـروف، برنامـه  Quick Wash و یـا  Pre Wash را اجرا کنید.
در مورد ماشین لباسشویی‌ها هم چنانچه دستگاه شما از قابلیت Eco Drum Clean  پشتیبانی می‌کند، این برنامه را یک بار بدون انداختن لباس اجرا کنید. در صورتی که دستگاه شما این قابلیت را ندارد می‌توانید از برنامه کتان برای تمیزی داخل ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.
در زمان‌هایی که به مسافرت می‌روید هم حتما شیر ورودی آب را ببندید و دستگاه را از برق جدا کنید.
 

تلویزیون‌

برای تمیز کردن تلویزیون و همینطور سایر لوازم برقی هرگز از پاک‌کننده‌های شیمیایی استفاده نکنید. تمیزی تلویزیون را با  یک پارچه نرم و نسبتا مرطوب انجام دهید و دقت داشته باشید که دستگاه را از سمت راست به چپ و در یک جهت تمیز کنید. همچنین تمیز‌کننده‌های مخصوص تلویزیون را به صورت مستقیم روی صفحه نمایش تلویزیون اسپری نکنید. این مورد در مورد ریموت کنترل‌های تلویزیون هم صدق می‌کند.
در هنگام رفتن به مسافرت هم مطمئن شوید که سیم برق تلویزیون را از پریز کشیده‌اید. برای تمیزی بیشتر تلویزیون می‌توانید از کاورهای مخصوص استفاده کنید. چنانچه قصد دارید برای مدتی طولانی به مسافرت بروید حتما باتری‌های ریموت کنترل تلویزیون را دربیاورید تا از سولفاته شدن آنها جلوگیری شود.
با رعایت این توصیه‌ها می‌توانید به شکلی استاندارد و مناسب از لوازم خانگی خود مراقبت کنید. با وجود این در صورت وقوع هرگونه مشکل، مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ با شماره تماس ۸۲۵۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و در روزهای تعطیلات نوروز آماده پاسخگویی و کمک به مشتریان است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا