اخبار

پشتیبانی از پخش موزیک ویدیو به اپل موزیک اندرویدی آمد

در حالی که اپل پیش از این نیز اپلیکیشن هایی را برای سایر پلتفرم ها ارایه کرده بود، اما می توان گفت که طی ماه های گذشته اپلیکیشن اپل موزیک اولین تلاش این شرکت برای جلب نظر کاربرانی غیر iOS بوده است. متاسفانه راه اندازی اپلیکیشن اپل موزیک در اندروید به هیچ وجه شبیه به نسخه iOS نبود چرا که بسیاری از قابلیت ها و کاربری های آن در نسخه اندرویدی ارایه نشده بود.
 
اپل اخیراً چند تغییر اساسی را در اپلیکیشن اپل موزیک اندرویدی ایجاد کرده و امیدوار است که بتواند برخی از کاربران اندرویدی خود را ساکت و راضی نگه دارد. اپل هم اکنون پشتیبانی از پخش موزیک ویدیوها را نیز به سرویس خود اضافه کرده است. کاربران از این پس می توانند موزیک ویدیوهای جدید را در قسمت “NEW” اپلیکیشن اپل موزیک پیدا کنند و یا به جای این روش، در اپلیکیشن به جستجوی آنها بپردازند.
علاوه بر پشتیبانی از موزیک ویدیو، اپل یک قابلیت جدید دیگر که به کاربران اندرویدی اجازه می دهد در برنامه خانوادگی اپل عضو شوند را در اختیار اعضای این سرویس قرار داده است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که سایر اعضای خانواده را نیز به عضویت اپل موزیک خود اضافه کنند. البته این کار باعث گران تر شدن حق عضویت خواهد شد اما در نهایت، هزینه عضویت ۵ نفر در یک عضویت خانوادگی ارزان تر از پرداخت حق عضویت ۵ نفر به صورت جداگانه تمام خواهد شد.
در هر حال اگر شما نیز علاقه مندید که به بروزرسانی اخیر اپلیکیشن اپل موزیک اندرویدی نگاهی بیاندازید، کافیست به گوگل پلی استور رفته و آخرین نسخه این اپلیکیشن را دانلود کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا