اخبار

پنج ویژگی جذاب و مخفی گوشی هوشمند وان پلاس ٣

کمپانی وان پلاس اینک پرچم‌دار جدید خود گوشی هوشمند وان پلاس ٣ را معرفی کرده است. اگر از علاقه‌مندان به این محصول هستید این مقاله می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. در این پست قصد داریم تا به معرفی ۵ ویژگی مخفی هندست وان پلاس ٣ بپردازیم.
گوشی هوشمند وان پلاس ٣ نام تازه‌ترین پرچم‌دار کمپانی‌های چینی است. این هندست در کنار داشتن مشخصاتی مناسب، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار بوده تا شما با پرداخت هزینه‌ای به‌مراتب کمتر از پرچم‌داران سامسونگ و اپل، از امکاناتی در همان رده استفاده کنید. گوشی هوشمند وان پلاس ٣ از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با شش گیگابایت ظرفیت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که با قیمت حدودی ۴۰۰ دلار قابل خریداری است. با این حال مصرف کنندگان دوست دارند تا از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص یک هندست قبل از خریداری با خبر شوند.
این گوشی هوشمند از رام اختصاصی Oxygen OS مبتنی بر اندروید ۶٫۱ مارشمالو بهره می‌برد. وان پلاس در این رام اختصاصی از ویژگی‌های جذابی بهره برده است که هرکدام می‌توانند به‌نوعی این محصول را نزد افراد مختلف به محبوبیت برسانند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ ویژگی مخفی گوشی هوشمند وان پلاس ٣ بپردازیم.
 

۱٫ دوربین را به‌وسیله این میانبر خیلی سریع راه اندازی کنید

گوشی هوشمند وان پلاس ٣
کافی است ۲ بار کلید هوم را بفشارید و یا این عمل را بر روی کلید قفل انجام دهید تا در هر زمانی، حتی زمان قفل بودن هندست اپلیکیشن دوربین را فعال کنید. بدون شک با وجود این ویژگی شما قادر خواهید بود در کم‌ترین زمان ممکن از سوژه‌های دلخواه خود عکاسی و فیلم‌برداری کنید.

۲٫ آیکون‌های صفحه اصلی را در سه اندازه مختلف مرتب کنید

گوشی هوشمند وان پلاس ٣
کاربران گوشی هوشمند وان پلاس ٣ قادر خواهند بود تا آیکون اپلیکیشن‌های موجود در صفحه اصلی را در چندین قالب مختلف به نمایش درآورند. شما می‌توانید این آیکون‌ها را به‌صورت سه ستونه و بزرگ نمایش دهید. علاوه بر آن در چهار ستون و به‌صورت متوسط نمایش داده و یا آن‌ها را در پنج ستون و خیلی کوچک مرتب سازی کنید. بدون شک این ویژگی رام اختصاصی اکسیژن یکی از قابلیت‌های جذاب و مهمی است که برندهای معروف مانند رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ و یا محصولات ال‌جی از وجود آن محروم هستند. این کاربران برای دسترسی به چنین قابلیتی می‌بایست از یک اپلیکیشن لانچر استفاده کنند.

۳٫نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را با کشیدن انگشت بر روی صفحه ببینید

گوشی هوشمند وان پلاس ٣
اگر به خاطر داشته باشید گوشی‌های هوشمند کمپانی موتورولا به مدت چندین سال ویژگی مشابه به این را در خود جای می‌دیدند. با این حال جذابیت ویژگی نمایش نوتیفیکیشن‌ها در وان پلاس ٣ قابل مقایسه با آن محصولات قدیمی نخواهد بود. وان پلاس ٣ شما را قادر می‌سازد تا ژستورهای مختلفی را برای این محصول تنظیم کنید. به فرض مثال با کشیدن انگشتان دستتان بر روی صفحه نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت به نمایش درخواهند آمد؛ و یا آنکه می‌توانید مشخص کنید که هر بار هندست را از جیبتان درآوردید، به‌صورت خودکار صفحه روشن شده و نوتیفیکیشن‌ها قابل مشاهده باشند.

۴٫ برای بازکردن قفل تنها ۲ ضربه بر روی صفحه بزنید

گوشی هوشمند وان پلاس ٣
برای نخستین بار ال‌جی از چنین ویژگی بر روی محصولات خود استفاده کرد تا آن را به یک امضا در بین گوشی‌های اندرویدی مطرح کند. نکته جالب آن محبوبیت زیادی بود که این ویژگی بین کاربران پیدا کرده است. اینک چنین ویژگی ساده و بسیار کاربردی به گوشی هوشمند وان پلاس ٣ رسیده است. شما برای فعال کردن آن می‌بایست از بخش تنظیمات دستگاهتان اقدام کنید.

۵٫ کلیدهای خازنی را غیرفعال کرده و از کلیدهای فیزیکی بهره‌مند شوید

گوشی هوشمند وان پلاس ٣
در خبرهای معرفی این محصول احتمالاً خوانده‌اید که در زیر کلید هوم این محصول یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. در کنار این کلید نیز دو کلید خازنی که کلید سمت چپ مربوط به امکانات مالتی تسکینگ و اجرای آخرین اپلیکیشن‌ها بوده و کلید سمت راست نیز عملکرد بازگشت را ارائه می‌دهد. شاید تصور کنید که این کلیدها فیزیکی هستند. ولی در واقع هیچ کلیدی در آن زیر وجود ندارد و شما با یک صفحه لمسی روبه‌رو هستید. گوشی هوشمند وان پلاس ٣ شما را قادر می‌سازد تا این دو کلید را غیرفعال کرده و از کلیدهای مجازی نمایش داده شده بر روی صفحه اصلی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا