اخبار

پنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفت

ظاهرا گوشی سونی اکسپریا زد ۴ – Xperia Z4 به مرحله نهایی خود نزدیک شده است چرا که اخیرا اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده است که همگی یک چیز را نشان میدهند . بعد از اینکه تصاویر زنده از قاب این گوشی و عکس های خبری این گوشی منتشر شد ، حالا نوبت به تصاویر پنل صفحه نمایش Sony اکسپریا زد ۴ رسیده است :
 
این تصاویر البته به همراه اطلاعاتی منتشر شده است که مشخصات فنی این گوشی را نشان میدهد . اندازه صفحه نمایش نسبت به نسل سوم ۵٫۲ اینچ ثابت مانده است اما با این حال وضوح آن به ۱۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل افزایش یافته است . این تصاویر پنل گوشی بسیاز شبیه به عکس های رسمی منتشر شده می باشد و دقیقا شبیه به تصاویری است که یک ماه و نیم قبل منتشر شد . تمام این تصاویر نشان میدهد که نباید در زمینه صفحه نمایش انتظار سورپرایز دیگری داست .
ابعاد این گوشی ۱۴۶٫۳ در ۷۱٫۹ در ۷٫۲ میلیمتر عنوان شده است که خیلی شبیه به اکسپریا زد ۳ می باشد . در داخل این گوشی میتوان انتظار داشت از چیپست Snapdragon 810 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده شود . بنابراین در حالی که به نظر میرسد سخت افزار سونی Xperia Z4 نهایی شده باشد ، هنوز اطلاعات رسمی در خصوص تاریخ معرفی آن ذکر نشده است . البته اظهار نظر مدیر غرب اروپا سونی اطلاعات جدیدی را در خصوص تاریخ معرفی به ما نمیدهد جز اینکه احتمالا در سه ماه دوم یا سوم امسال رونمایی شود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا