اخبار

پوستر بزرگ استودیوی CD Projekt RED در نمایشگاه E3 خبر از معرفی عنوانی جدید می دهد

تا به امروز بارها شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه استودیوی لهستان CD Projekt RED، سازنده بازی تحسین شده The Witcher 3: Wild Hunt قصد دارد از یک بازی جدید در نمایشگاه E3 امسال رونمایی کند و حالا با پوستر جدید و بسیار بزرگ این استودیو در محوطه نمایشگاه E3 2016، نسبت به این موضوع قطعیت بیشتری یافته ایم.
وب سایت نام آشنای GameSpot که اخیرا در نمایشگاه مورد اشاره حضور یافته، تصویری از پوستر ناقص CD Projekt RED تهیه نموده که روی دیوار هتل Figueroa نقش بسته است. همان طور که می توان دید، پوستر هنوز به صورت کامل طراحی شده و احتمالا در روزهای آینده از نسخه کامل آن رونمایی خواهد شد.
 

CDPR

 
اواسط هفته گذشته، متوجه شدیم که استودیوی CD Projekt RED، نام تجاری Gwent: The Card Game را به ثبت رسانده که احتمالا یک بازی موبایلی براساس مینی گیم Gwent در بازی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. مدیر استودیوی لهستانی پیش از این در مصاحبه ای گفته بود مشغول کار روی پروژه ای است که احتمالا از آن در نمایشگاه E3 2016 رونمایی می شود و بر همین اساس، می توان حدس زد که باید منتظر رونمایی از چنین عنوانی باشیم.
CD Projekt RED هم چنین در گزارش مالی اخیر خود گفته بود که مشغول کار روی «یک بازی ویدیویی با فرمتی جدید که پیش از این توسط استودیو به انجام نرسیده» است، بنابراین عرضه یک بازی اسپین آف برای موبایل، کاملا با توضیحات بالا همخوانی دارد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا