اخبار

پیشنهاد طراحی برای نسل جدید سری گلکسی اس

پیشنهاد طراحی برای نسل جدید سری گلکسی اس

 
سامسونگ گلکسی اس ۹ در تاریخ ۱۶ ماه مارس در انگلستان برای فروش عرضه شد. در ادامه عرضه این تلفن همراه هوشمند نیز برخی از طراحان مفهومی به تصور و البته تصویر سازی از نسل بعدی این دستگاه پرداخته اند.
لازم به ذکر است که در حال حاضر تلفن های همراه هوشمند سری گلکسی سامسونگ از دوربین دوقلوی بهبود سافته شده با دیافراگم بالاتر برای تصویر برداری بهتر در شرایط نور کم بهره می برند. همچنین سری جدید گلکسی اس ۹ از حالت super slow-motion بهره می برد که به کاربر اجازه می دهد تا در هر ثانیه به ضبط ۹۶۰ فریم بپردازد.
همچنین از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به رم ۴ گیگابایتی برای گلکسی اس ۹ و رم ۶ گیگابایتی برای گلکسی اس ۹ پلاس اشاره کرد. به صورت کلی این دو تلفن همراه هوشمند در نوع خود می توانند به عنوان یکی از دستگاه های پرچم دار اندرویدی در سراسر جهان باشند، با این حال تنها چند روز از عرضه این تلفن همراه هوشمند نگذشته است که یک طراح مفهومی به فکر تصویر سازی نسل جدید این دو دستگاه افتاده است و در این تصویر سازی بهبودهای طراحی این دو تلفن همراه هوشمند را نیز در نظر گرفته است.
این طراح گرافیکی که با نام کارتیک هاجک شناخته می شود گلکسی اس ۹ را به صورتی طراحی کرده است که از بریدگی صفحه نمایش مشابه با آیفون X بهره مند باشد. لازم به ذکر است که آیفون X از صفحه نمایشی بدون لبه بهره مند است و به همین منظور نیز اپل برای جای دادن سنسورهای مربوط به فیس آی دی و همچنین دوربین جلویی این دستگاه مجبور به ایجاد بریدگی ویژه ای در قسمت بالای صفحه نمایش شده است که به دنبال این اقدام هم بسیاری از سازندگان تلفن های همراه هوشمند اندرویدی شروع به پیروی از این روند جدید اپل در دستگاه های خود کردند.
در همین راستا نیز این طراح نسل جدید سری گلکسی اس را به نحوی طراجی کرده است که از بریدگی یاد شده بهره مند باشد. با این حال در حالی که طراحی های این گرافیست از تلفن همراه هوشمند جدید گلکسی بسیار زیبا به نظر می رسد اما هنوز مشخص نیست که آیا ساموسنگ قصد دارد تا از این طرح برای تلفن های همراه هوشمند آینده خود استفاده کند یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا