اخبار

پیش فروش رسمی ZTE Blade V580 در ژاپن

کمپانی زد تی ای سال جدید میلادی را فعال تر از سال‌های گذشته آغاز کرده است. این کمپانی که دو محصول از سری Blade تلفن‌های هوشمند خودش را در کنگره جهانی موبایل امسال بارسلونا رونمایی کرد، به نظر می‌رسد که صاحب یک مدل معرفی نشده که مخصوص بازار ژاپن طراحی شده است. این تلفن هوشمند ZTE Blade V580 بوده و با قیمت ۲۴۶ دلار از روز گذشته  در اکثر فروشگاه‌های آنلاین کشور ژاپن به صورت پیش فروش قرار گرفته است.
به نظر می‌رسد که ZTE خط تولید محصول جدید خودش را راه اندازی کرده است. تنها چند ساعت پس از معرفی تلفن هوشمند Blade D2 در تایلند و ویتنام، زد تی ای خبر می‌دهد که تلفن‌های هوشمند میان رده‌ای نسل جدیدش  آماده عرضه هستند. نام این تلفن هوشمند V580 بوده که در بخش کشور ژاپن وبسایت زد تی ای کاملاً آن مشهود است.
این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD مجهز است. در زیر قاب این محصول نیز شاهد حضور یک نماینده ۶۴ بیتی از تراشه‌های مدیاتک به نام     MT6753 با مجموع ۸ هسته و سرعتی معادل ۱.۳ گیگاهرتز هستیم. از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می‌توان به دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، اسلات پشتیبانی از کارت‌های microSD، باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از ۴G LTE و دو سیم کارت همزمان اشاره کرد.
تلفن هوشمند زد تی ای Blade V580 از نظر دوربین نیز در شرایط بدی به سر نمی‌برد. این تلفن به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. علاوه بر آن حسگر اثر انگشت، وای-فای، بلوتوث ۴.۰ و GPS نیز از اعضای معمول این تلفن هوشمند هستند.
پیش فروش تلفن هوشمند ZTE Blade V580 از روز گذشته و در اکثر فروشگاه‌های آنلاین ژاپن و با قیمت ۲۴۶ دلار آغاز گردیده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا