اخبار

پیش فروش گلکسی S8 اکتیو تا ساعاتی دیگر

از ساعاتی دیگر قوی ترین و مقاوم ترین گوشی سامسونگ به نام گلکسی S8 اکتیو که در برابر همه چیز از خود مقاومت نشان می دهد به پیش فروش خواهد رسید.
این دستگاه با یک بدنه فلزی و یک ضربه‌گیر برای محافظت در برابر شوک ساخته شده و قاب پشتی آن از یک بافت محکم و زمخت برای مقاومت بیشتر تشکیل شده است. علاوه بر این، گلکسی اس ۸ اکتیو مجهز به بیکسبی، دستیار صوتی هوشمند سامسونگ است که از طریق آن دسترسی سریع به کرونومتر، بارومتر، قطب‌نما و چراغ‌قوه فراهم می‌شود. این گوشی همچنین از یک نمایشگر سوپرامولد با ابعاد ۵.۸ اینچ و وضوح تصویر ۲K و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد؛ اما نمایشگر آن متأسفانه برخلاف گلکسی اس ۸ بدون حاشیه نیست.
شرکت سامسونگ در مورد این گوشی گفت:

گوشی جدید ما، گلکسی اس ۸ اکتیو با مقاومت و دوام آزمایش‌شده و برای مشتریانی که نیازمند دستگاهی قوی‌تر برای سبک زندگی خود هستند طراحی شده است.

این خبر در حالی انتشار یافت که وباسیت ردیت نیز دیروز به صورت اتفاقی آن را در معرض دید عموم قرار داده بود.
این دستگاه در رنگ‌های خاکستری شهابی و طلایی تیتانیومی قابل سفارش خواهد بود و از ۱۱ آگوست (۱۹ مرداد) در فگلکسی S8 شگاه‌ها عرضه خواهد شد. خریداران همچنین از امتیازات مختلفی شامل تخفیف روی دستگاه‌های گلکسی گیر بهره‌مند خواهند شد. سامسونگ می‌گوید این گوشی فعلا به‌صورت محدود، تحت انحصار اپراتور AT&T خواهد بود و به‌زودی در دسترس دیگر اپراتورها نیز قرار خواهد گرفت. این محدودیت برای اولین بار است که در سری گوشی‌های اکتیو لحاظ می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا