اخبار

پیش فروش گوشی بلک بری Priv آغاز شد …

 

 
شرکت بلک‌بری پیش فروش گوشی Priv را در کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا آغاز کرده است. این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۸۹۹ دلار در کانادا، ۵۵۹ یورو در انگلستان و ۶۹۹ دلار در آمریکا پیش فروش می‌شود.
 
براساس اطلاعات منتشر شده، مدلی که از این تلفن همراه در کشور آمریکا به فروش می‌رسد، از استاندارد رادیویی CDMA پشتیبانی نمی‌کند. بسیاری از اپراتورهای آمریکا مانند Verizon و Sprint از این استاندارد رادیوی استفاده می‌کنند و به همین دلیل این گوشی با این اپراتورها را کار نخواهد کرد. به احتمال زیاد بلک‌بری یک نسخه‌‌ی مخصوص از گوشی Priv را برای این اپراتورها عرضه خواهد کرد. گوشی بلک‌بری Priv در تاریخ ۱۵ آبان در آمریکا و کانادا و در تاریخ ۱۸ آبان در کشور انگلستان عرضه خواهد شد.
تلفن همراه Priv اولین محصول بلک‌بری با سیستم عامل اندروید است که به شکل کشویی ساخته شده و صفحه نمایشی خمیده روی آن دیده می‌شود. با حرکت دادن صفحه نمایش به سمت بالا، می‌توان به صفحه کلید فیزیکی این محصول دسترسی پیدا کرد. بلک‌بری امید زیادی به این تلفن همراه دارد و گفته که اگر گوشی Priv با موفقیت مواجه نشود، احتمالا از صنعت ساخت تلفن‌های هوشمند خارج خواهد شد.
منبع: GSMArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا