اخبار

پیش فروش ۱۰ میلیون سری گلکسی اس ۷ در چین

آن‌طور که از اخبار بازار به گوش می‌رسد، سری هفتم گلکسی‌های پرچم‌دار سامسونگ واقعا توانسته‌اند به یک محصول فوق محبوب تبدیل شوند. گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 )و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) با برخورداری از طراحی نوآورانه و زیبا و توان سخت افزاری بالا، خود را به یکی از خواستنی‌ترین اسمارت‌‌ فون‌های بازار تبدیل کرده‌اند و فروش بالا این موضوع را ثابت می‌کند. به تازگی نیز انتشار آمار فروش این دو محصول در چین باعث تعجب همگان شده است.
از همان زمان معرفی گلکسی S7 و S7 Edge هم پیش بینی می‌شد که این دو محصول به پیشتازان بازار تبدیل شوند، اما شاید خوش‌بین‌ترین کارشناسان هم چنین فروشی را پیش بینی نمی‌کردند. طبق آماری که به طور رسمی از سوی سامسونگ و در پورتال خبری SamMobile منتشر شده است، بیش از ۱۰ میلیون کاربر در کشور چین، این دو اسمارت فون را سفارش داده‌اند.
جالب است بدانید که پیش خرید گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در کشور چین تنها در مدت کوتاهی انجام شده است و چنین حجم سفارشی با توجه به مدت زمان ثبت سفارش، بسیار قابل توجه است. همچنین طبق توافقات صورت گرفته، لوگوی سامسونگ نیز بر روی دیوایس‌های سفارش داده شده توسط کاربران چینی حک نمی‌شود.
نکته‌ای که حائز اهمیت است این موضوع است که فروش بخش موبایل سامسونگ، چیزی کمتر از ۴۰ درصد کل فروش این ابر کمپانی کره‌ای را تشکیل می‌دهد. اما با آمار و ارقام فروش گلکسی‌های جدید به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران سامسونگ بر روی این بخش تمرکز بیشتری بگذارند و در آینده، منابع عظیم‌تری را بر روی آن سرمایه گذاری کنند.
منبع: phone‌‌Arena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا