اخبار

پیکسل ۲ به طور رسمی روز ۱۲ مهرماه رونمایی می شود

سر انجام گوگل به طور رسمی طی دعوتنامه ای رونمایی از گوگل پیکسل ۲ را روز ۴ اکتوبر یا ۱۲ مهرماه اعلام کرد. اگرچه در دعوت‌نامه‌ی یاد شده رونمایی از دو گوشی هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال واضح نیست؛ اما ناگفته پیدا است که در این کنفرانس شاهد پرده‌برداری از گوشی جدید شرکت گوگل خواهیم بود.
با وجود این که اکثر برند های معتبر در سال ۲۰۱۷ گوشی خود را معرفی کرده اند، گوگل هنوز اقدام به این امر نکرده بود ، تا این که به طور رسمی دعوتنامه مبنی بر رونمایی از گوشی جدید خود را برای ۱۲ مهر ماه ارسال کرد.
گوشی پیکسل ۲ کوچک‌تر از مدل بعدی است و انتظار می‌رود که شباهت زیادی به گوشی پیکسل سال گذشته داشته باشد. با این حال، قطعا گوشی جدید گوگل هم دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود که یارای رقابت با سایر پرچم‌داران را داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها که شباهت گوشی‌های هوشمند جدید را بیش از پیش افزایش خواهد داد، وجود صفحه‌نمایش بدون حاشیه خواهد بود.
سری بعدی رونمایی شده از گوشی های گوگل، پیکسل ۲ ایکس ال است که حتی از خود پیکسل ۲ جذاب تر است. همانطور که در موبایلستان نیز خواندیم شرکت ال‌جی به جای اچ‌تی‌سی در طراحی و ساخت فبلت جدید با گوگل همکاری کرده است. فبلت جدید گوگل با طراحی نمایشگر تمام صفحه‌ای که کوچک‌تر از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ و V30 است، رونمایی خواهد شد. به علاوه، گوشی جدید گوگل از لحاظ مشخصات فنی مانند پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام هم شبیه به دو گوشی هوشمند یاد شده خواهد بود. به بیان دیگر، گوشی هوشمند پیکسل ۲ پرچم‌دار برتر سال ۲۰۱۷ خواهد بود که شبیه به نسخه‌ی ۲۰۱۶ است و گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال هم یک پرچم‌دار برتر پیشرفته در سال جاری میلادی خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا