اخبار

چرا اپل ایرپاد مشکی تولید نکرده است؟

اپل در iPhone 7  و ۷ Plus، جک هدفون را حذف کرده است. با حذف این جک، اپل به آینده دستگاه های صوتی بی سیم نزدیکتر شد. این تغییر برای برخی از مردم دردسرهایی نیز دارد. بعضی افراد به خوبی از هدفون های خود استفاده می کنند، گاهی iPhone خود را به سیستم استریو وصل می کنند، در اتومبیل خود با استفاده از یک کابل AUX، به سیستم صوتی خودرو متصل می شوند که به موسیقی گوش بدهند. از سویی دیگر بسیاری دستگاه های دیگر نیز وجود دارد که با استفاده از جک هدفون متصل می شوند.
با این حال، اپل این کار را انجام داده است. این شرکت نگاهش به آینده ی دستگاه های صوتی بی سیم است و البته این موضوع غیر قابل درکی نیست که بر علیه آن بنویسیم. هیچ کس کابل ها را دوست ندارد.
برای نزدیکتر شدن به آینده، اپل یک آرگومان مهم در بازار هدفون ها دارد. برند جدید AirPods که هزینه‌ای تقریبا ۵۵۰ هزار تومانی دارد، بی سیم است و مانند یک مسواک کوچک در موهای شما است که به صورت مغناطیسی به یک نخ دندان متصل است البته دوبرابر نیز شارژ می شود و به اندازه کافی با محصولات مرتبط با دندان قابل مقایسه است. خیلی کوچک و بسیار سبک هستند و به راحتی در گوش قرار می گیرند . حتی زمانی که در حال راه رفتن و دویدن یا دوچرخه سواری هستید از گوس شما نمی افتند. اپل این محصول را با عنوان هدفونی برای ورزش در بازاریابی های خود معرفی کرده است و معتقد است که فقط برای استفاده های معمول به کار نمی رود. این هدفون سفید است.
 

apple-airpods-1

 
از سویی دیگر، آیفون ۷ اپل سفید نیست! در واقع، اپل از هیچ تلاشی برای نشان دادن روند پیچیده ساخت آیفون ۷ مشکی زغالی کوتاهی نمی کند. همچنین گزینه جدید دیگر رنگ آیفون ۷، یعنی رنگ مشکی مات برای آیفون ۷ نیز زیبا است. هر دو رنگ را به سختی می‌توان در بازار در میان گوشی‌های همراه یافت. البته برای خرید این دو رنگ باید مدت طولانی منتظر بمانید.
ولی به راستی چرا AirPod های جدید اپل مشکی نیستند؟ کمی بی تناسبی در این دو سلیقه به نظر می رسد. ولی مارتین هاجک، طراح این هدفون‌ها برای تجسم این رنگ، AirPod مشکی را طراحی کرده است. در تصاویر زیر می توانید عکس های مرتبط با آن را مشاهده کنید. پر زرق و برق هستند، نه؟

توجه داشته باشید که این هدفون های زیبا را ممکن است در گوش تعداد کمی از افراد ببینید، چرا که قرار نیست تعداد زیادی از آن تولید شود.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا