اخبارریپورتاژ آگهی

چطور از سرقت جلوگیری کنیم؟ / امنیت بیشتر با قفل هوشمند

چطور از سرقت جلوگیری کنیم؟ / امنیت بیشتر با قفل هوشمند و …

 
طبق آمارهای رسمی پلیس آگاهی سرقت از منازل روند افزایشی داشته و این در حالی است که پلیس در کشف این سرقتها با نقطه مطلوب فاصله دارد.
 

چطور از سرقت جلوگیری کنیم؟ / امنیت بیشتر با قفل هوشمند

 
با نزدیک شدن به ایام عید باستانی نوروز و بشتر شدن سفر های نوروزی، نگرانی ها و استرس قدیمی مسافران دوباره شروع به خودنمایی می کند. مشکلی همیشگی به نام سرقت. و اما راه حل چیست؟
?طبق آمار با بررسی پرونده های سرقت در سراسر کشور به دو عامل اصلی می رسیم که به سارقان اجازه انجام آسان کارشان را می دهد. کم دقتی و سهل انگاری صاحبان منازل از طرفی و از طرف دیگر قدیمی بودن لوازم ایمنی خانه و قفل ها غیر ایمن که برای حل علت اول چاره ای جز افزایش آگاهی و گسترش اطلاعات ایمنی وجود ندارد.
?یکی از مهم ترین علت ها در آسان شدن سرقت منازل که البته شاید خنده دار به نظر بیاید، آن است که مردم بسیار راحت اموال گران بهایشان را خانه هایشان با قفل هایی بسیار ساده نگهداری می کنند. خانواده ها با گذشت سال ها به استفاده از نسل جدید ماشین یا تلفن همراه توجه نشان می دهند اما هنوز از قفل هایی بر روی درب دارند که متعلق به ده ها سال قبل است.
?در سالهای اخیر تلاشهای فراوانی برای تولید و عرضه پیشرفته ترین قفل ها انجام گرفته که نتیجه آنها در قالب قفل هوشمند و قفل اثر انگشت به بازارهای مصرف عرضه شده است. این نمونه قفل ها که به قفل دیجیتال و یا قفل کارتی معروف هستند علاوه بر این که به سارقان اجازه ورود نمی دهند، مالکان را از حمل کردن کلید برای همیشه راحت می کنند.
 

چطور از سرقت جلوگیری کنیم؟ / امنیت بیشتر با قفل هوشمند

 
?کشورهای صاحب صنعتی همچون کره جنوبی که به پر و بال دادن به شرکتهای تجاری و برندسازی در دنیا شهرهاند و با معرفی برند های معتبری مثل YUCCA گامهای موفقی در زمینه ارتقاء استانداردهای محصولات ایمنی برداشته اند.
?در کنار به روزرسانی و ارتقای سیستمهای ایمنی منازل، و سایر فضاهای اقامتی، رفاهی، تجاری و… برای آنکه نوروز را با طیب خاطر بیشتری به سفر برویم، رعایت نکاتی مختصر و مفید خاطرمان را آسودهتر خواهد کرد؛ نکاتی مانند، شناخت همسایگان، باخبر کردن پلیس از اینکه چندروزی در منزل نخواهیم بود، ایمن سازی حیاط و حصار منزل، و حتی در معرض دید قرار ندادن وسایل گرانبها و ارزشمند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا