اخبار

چند همراه سونی با اسنپ دراگون ۸۴۵ در راهند

اسنپ دراگون ۸۴۵ بر روی محصولات سونی

بر اساس اطلاعات منتشرشده از بنچمارک های جدیدترین تلفن همراه هوشمند بالا رده سونی، این تلفن همراه به‌احتمال بسیار زیاد از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ پشتیبانی خواهد کرد.
تلفن همراه هوشمند جدید و پرچم‌دار کمپانی سونی در طی چند ماه اخیر شایعات فراوانی را در پی داشته است و اطلاعات بسیار زیادی نیز دراین‌باره منتشرشده است. ازجمله این اطلاعات مربوط به بدون حاشیه بودن بدنه این تلفن همراه هوشمند است که در طی سال میلادی جاری طرفداران بسیاری پیداکرده و بسیاری از کمپانی‌های مطرح پرچم‌داران خود را با این ویژگی عرضه کرده‌اند.
در طی چند روز گذشته نیز برگه‌ای از مشخصات تلفن همراه هوشمند سونی H۸۲xx عرضه شد که به‌احتمال بسیار زیاد و بر اساس محیط جغرافیایی عرضه‌شده در ۴ نسخه متفاوت بانام‌های H۸۲۱۶، H۸۲۶۶، H۸۲۷۶ و H۸۲۹۶ عرضه خواهد شد. نسخه H۸۲۶۶ این دستگاه هوشمند هم‌اکنون در آزمون‌های بنچمارک بسیار خوب عمل کرده است و ارائه چنین عملکردی تنها از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام بر خواهد آمد که در سال آینده میلادی بر روی بیشتر تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار عرضه خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این پردازنده بسیار قوی در کنار ۴ گیگابایت رم و اندروید اوریو نسخه ۸ قرارگرفته است.
امتیاز بنچمارک این نسخه از سونی اکسپریای جدید در حالت تک‌هسته‌ای ۲۳۹۳ بوده است و این رقم در حالت کارکرد چندهسته‌ای به ۸۳۰۰ نیز رسیده است که این دستگاه هوشمند را در سری رده بالاها قرار داده است. بااین‌وجود هنوز بنچمارک گیک بنچ درباره این دستگاه جدید سونی اطلاعات بیشتری را عرضه نکرده است اما شایعات گذشته حاکی از آن هستند که این دستگاه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲ مگا پیکسل دوربین پشتی و ۱۵ مگا پیکسل دوربین جلویی عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به قدرت پردازنده قرارگرفته بر روی این دستگاه انتظار می‌رود که حداقل قدرت باتری ارائه‌شده برای پرچم‌دار جدید سونی ۳۱۳۰ آمپرساعتی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا