اخبار

چه محصولاتی آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ را دریافت می‌کنند؟

همان‌طور که طی اخبار روز‌های گذشته به اطلاعتان رساندیم، ساعت‌های هوشمند با دریافت آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ (Android Wear 2.0) عملکرد بهتری در بخش نمایه ساعت (Watchface)، سلامتی و تناسب اندام، شارژدهی باتری و عملکرد مستقل اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به اتصال تلفن‌هوشمند خواهند داشت. حتی قابلیت‌هایی نظیر استفاده از کیبورد مجازی و یا شناسایی دست‌خط نیز به آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ گوگل رسیده‌اند.
با این حال هنوز هم کمپانی گوگل پیرامون برخی موضوعات اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به‌عنوان‌مثال هنوز نمی‌دانیم آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ چه زمانی برای ساعت‌های هوشمند منتشر می‌شود. با این که عرضه این آپدیت در پاییز سال جاری قطعی شده است، تاریخ دقیقی در اختیار ما قرار نگرفته است.
اما خوشبختانه پیرامون ساعت‌های هوشمندی که این آپدیت را دریافت می‌کنند، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم. ویرایش دوم از ساعت هوشمند LG Watch Urbane و ساعت هواوی (Huawei Watch) قطعا آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ را دریافت خواهند کرد، چراکه نسخه پیش‌نمایش از این سیستم‌عامل هم‌اکنون برای این دو محصول در دسترس است و توسعه‌دهندگان می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. همچنین نسل دوم از ساعت موتو ۳۶۰ کمپانی موتورولا و ساعت زن‌واچ ۲ ایسوس (Asus ZenWatch 2) نیز آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ را دریافت می‌کنند، چراکه تصویر آن‌ها در صفحه وب معرفی این آپدیت مشاهده می‌کنیم.
البته لازم به ذکر است که احتمال دریافت آپدیت اندروید پوشیدنی ۲٫۰ برای سایر ساعت‌های هوشمند نیز بسیار بالاست، چراکه اکثر این محصولات در زمینه میزان پردازنده و RAM، با مشخصات مشابهی عرضه شده‌اند. با این حال هنوز نمی‌توان تا انتشار اطلاعیه رسمی گوگل، لیست کامل دریافت‌کنندگان آپدیت را مشخص کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا