آموزش و ترفنداخبار

چگونه بروزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟

عرضه سریع بروزرسانی سالگرد برای گوشی های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل می تواند نشانه ای مثبت از علاقه مایکروسافت به بهبود جایگاه سیستم عامل تلفن همراه خود باشد.
 
مایکروسافت انتشار بروزرسانی سالگرد را برای گوشی های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل آغاز کرده است. بر همین اساس، کاربران گوشی های هوشمند ویندوزی که این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت را روی دستگاه های خود دارند می توانند اقدام به دریافت آن کنند.
برای بررسی در دسترس بودن این بروزرسانی می توانید اپلیکیشن Settings را باز کرده و به آدرس Update & Security > Phone update > Check for update مراجعه کنید. در صورت موجود بودن بروزرسانی عملیات دریافت آن آغاز شده و سپس می توانید آن را نصب کنید. البته مایکروسافت به این نکته اشاره داشته است که دریافت بروزرسانی سالگرد به عوامل مختلفی از جمله شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند، مدل دستگاه، کشور یا منطقه، اپراتور تلفن همراه یا شرکت ارائه دهنده خدمات همراه، و محدودیت های سخت افزاری بستگی دارد.
پس از نصب بروزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ موبایل کاربران باید به ویژگی های جدیدی مانند ارتقا کورتانا، دستیار مجازی مایکروسافت، دسترسی داشته باشند.
عرضه سریع بروزرسانی سالگرد برای گوشی های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل می تواند نشانه ای مثبت از علاقه مایکروسافت به بهبود جایگاه سیستم عامل تلفن همراه خود باشد.
 
مایکروسافت به رغم سهم اندک گوشی های هوشمند ویندوزی همچنان به تولید این دستگاه ها مشغول است و شرکای سخت افزاری نیز در این مسیر همراه با این شرکت هستند.
انتشار اولیه ویندوز ۱۰ موبایل چندین ماه پس از عرضه ویندوز ۱۰ در سال گذشته صورت گرفته بود. اما انتشار بروزرسانی سالگرد برای ویندوز ۱۰ موبایل تنها دو هفته پس از انتشار این بروزرسانی برای رایانه ها و تبلت های مجهز به ویندوز ۱۰ صورت می گیرد. این بروزرسانی یکی از بروزرسانی های اصلی عرضه شده برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ محسوب می شود. بنابر اخبار منتشر شده مایکروسافت انتشار دو بروزرسانی بزرگ دیگر در سال آینده را برنامه ریزی کرده است.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا