آموزش و ترفنداخبار

چگونه در ساعت اپل اسکرین شات بگیریم ؟

چگونه در ساعت اپل اسکرین شات بگیریم ؟

 
اگر شما از نحوه ی اسکرین شات گرفتن در ساعت جدید شرکت اپل متعجب اید، در ادامه آموزش کامل برای شما مهیا شده است.
با ابتکار جدید شرکت اپل، نسبتا راحت است که همه ی چیزهای فوق العاده را با خود حمل کنید. از ویژگی ها منحصر به فرد این محصول سیستم معتبر مرتبط با سلامتی، سیستم پرداخت Apple Pay و بسته بندی هیجان انگیز آن است.
هم اکنون توجه شما را به یک ویژگی جدید که باید به تجربیات شما اضافه شود آشنا می کنیم، و گرفتن اسکرین شات را در میان پایه ای ترین ویژگی هایی که هر کاربر باید با آنها آشنا باشد، آموزش خواهیم داد.
 
apple watch
 
در iOS ، اسکرین شات از فشردن دو دکمه به طور همزمان حاصل می شود. اگرچه این ویژگی نیاز به تخصص یا تجربه ندارد و براحتی قابل انجام است.
نحوه ی گرفتن اسکرین شات در ساعت اپل زیاد به این روش بی شباهت نیست و مراحل انجام این کار را مرحله به مرحله دنبال می کنیم.
مرحله اول : کلید قسمت کناری ساعت را می فشاریم و در همین حین روی صفحه دیجیتالی بلافاصله ضربه می زنیم.
 
apple watch
مرحله دوم : در این زمان تصویر شما ثبت شده است و بعد از این در نرم افزار Photos آیفون شما ذخیره می شود.
این تصویر با نرم افزار Photos هماهنگ شده و در صورت تمایل می توانید به ویرایش و اشتراک گذاری آن بپردازید.
در واقع انتقال تصاویر به آیفون امکان مشاهده در نمایشگری بزرگتر و با فضای بیشتر را فراهم می کند. هرچند اگر شما از آن دسته کسانی هستید که با محدودتر شدن پوشه ی اسکرین شات ها، ویدیو ها، عکس ها و به طور کل هرچیزی که در به صورت عمومی تصویر حساب می شود مشکل داشته اید کمی باید بیشتر از قبل به خاطر نبودن امکان منظم کردن با این مشکل بجنگید.
جواب این سوال که این محصول از پس آزمون زمان خواهد گذشت یا خیر هنوز مشخص نیست ولی ما نسبت به محصولی که در فروشش در ۹ کشور توسعه یافته آغاز شده خوشبین هستیم. تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل تایید کرد که تا پایان ماه ژوئن کشورهای زیاد دیگری به لیست فروش ساعت های اپل اضافه خواهند شد. اگر هنوز منتظر اخبار هستید باید بگوییم که بزودی می آید.
آموزش های آینده مارا برای اپل واچ دنبال کنید.
 
کپی برداری با ذکر منبع و مترجم بلامانع است.
امین عزیزی
redmondpie#

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا