اخبار

چیپست A10X اپل با فناوری ۱۰ نانومتری TSMC ساخته می‌شود

اپل قوانین خاص خودش را در مورد گجت‌ها دارد. رویکرد کل‌نگرانه اپل در مورد محصولاتش یکی از دلایلی است که این محصولات هنوز هم فروش خوبی دارند. با این حال محصولات اپل همیشه از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری یک سر و گردن از بقیه سازندگان پایین‌تر است. اما برخی از محصولات مانند آیپد پرو، سخت‌افزار قدرتمندی دارند. حال نیز اطلاعات جدیدی از چیپست A10X که قرار است در نسل بعدی آیپد استفاده شود، به بیرون درز کرده است.
یک از خوبی‌های شایعات این است که باعث می‌شود که اطلاعات را از تمام منابع جمع‌آوری کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. حال توضیحات مرتبط با یک شغل در اپل، برنامه‌های بعدی اپل برای چیپست‌های خود را تا حدودی مشخص می‌کند. این توضیح مرتبط با شغل یک مهندس، نشان می‌دهد که برنامه طراحی A10X در جریان است. بعلاوه، عملکرد این چیپست از انتظارها فراتر می‌رود.
نکته مهمتر این است که A10X با فناوری ۱۰ نانومتری شرکت TSMC تولید می‌شود. این چیپ اختصاصا توسط TSMC ساخته می‌شود و سامسونگ در ساخت نقشی نخواهد داشت. البته هنوز اطلاعات زیادی از معماری A10X در دست نیست. A10 Fusion چیپست خوبی بود و انتظار می‌رود که عملکرد چیپست جدید، فراتر نیز رود.

 
منبع wccftech
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا