اخبار

کاربران از نوکیا ،یک گوشی تمام عیار با دوربین حرفه ای میخواهند

نوکیا
به یاد می آوریم که نوکیا هرکاری برای ساختن بهترین موبایل ها در جهان می کرد.بهترین گوشی های آن دوران در هر مکان زمانی این شرکت بود.در یک نظر سنجی از کاربران پرسیده شد که چه چیزی از گوشی های جدید این شرکت  انتظار دارند.
۲۶% این کاربران به دنبال یک گوشی با دوربین تمام عیار هستند.این نقطه نظر ارتباطی به گوشی های جدید با دوربین دو لنز و دیگر قابلیت های استثنایی آن ها ندارد ،اما هیچکدام از این قابلیت ها به برندگی و تیزی امکاناتی که یک دستگاه گوشی نوکیا به همراه خواهد داشت ندارد.
۲۳% از این کاربران میخواهند که گوشی جدید بعدی لوکس و گران قیمت باشد.همانطور که می دانید در سالیان گذشته نوکیا همیشه بهترین معاملات و بهترین فروش ها را داشته است.آیا روزی را که یک سیستم مسریاب آفلاین برای سیمبین ارائه کرد به یاد دارید؟این حرکت بود که گوگل را برای گسترش نقشه هایش به تکاپو انداخت.در گامی دیگر نوکیا حتی برای خریداران گوشی های خود لپتاپ هدیه میداد!حتی گوشی نوکیا ۵۸۰۰ بهترین افزایش سهام را برای این شرکت در بر داشت.
در این که گوشی های این شرکت بزرگ دارای قابلیت های ضد ضربه بودن و غیر قابل نابود شدن بودند شکی نیست.این مورد را نیز ۱۳% از کاربران به عنوان انتخابشان برای گوشی بعدی در نظر گرفته اند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا