اخبار

کاربری جدید حسگر اثرانگشت در موتورولا موتو E5

کاربری جدید حسگر اثرانگشت در موتورولا موتو E5

به‌تازگی نسل جدید تلفن همراه هوشمند موتورولا موتو E5 رونمایی خواهد شد. به همین دلیل نیز اخبار این تلفن همراه هوشمند هم مانند سایر دستگاه‌های هوشمند قبل از رونمایی بسیار داغ بوده و تصاویر و اطلاعاتی نیز در رابطه با آن منتشرشده است. دریکی از این تصاویر افشاشده بدنه پشتی و جلویی موتورولا موتو E5 به نمایش درآمدهاست که زیبایی شم گیر آن زبان زد بسیاری از علاقه‌مندان به این برند شده است.
البته یکی از تغییرات اساسی‌ای که در این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود مربوط به حسگر اثرانگشت آن است که در این نسل به بدنه پشتی دستگاه راه‌یافته است و نیز لوگوی موتورلا هم در بالای این حسگر اثرانگشت قرارگرفته است. از دیگر اطلاعاتی که درباره این تلفن همراه هوشمند در تصویر افشاشده مشخص است دوربین اصلی و فلش پشتی و همچنین لنز جلویی و فلش مربوط به آن است. البته از تصاویر یادشده مشخص است که موتورولا موتو E5 به‌جای یو اس بی نوع C از درگاه میکرو یو اس بی استفاده می‌کند که این نکته می‌تواند به‌عنوان یکی از معایب این دستگاه در نظر گرفته شود. زیرا بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند امروزه به مست استفاده از فناوری یو اس بی نوع C حرکت می‌کنند که در عین سرعت بالاتر نسبت به میکرو یو اس بی، همه‌گیرتر نیز شده است.
بااین‌وجود هنوز اطلاعاتی را درزمینهٔ مشخصات کلیدی این تلفن همراه هوشمند عرضه نشده است . البته گزارش‌های تکمیلی از تحلیل این تصویر تنها حاکی از این است که بدنه تلفن همراه هوشمند یادشده فلزی خواهد بود. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی درزمینهٔ قیمت و زمان عرضه این تلفن همراه و بازارهای عرضه‌شده وجود ندارد.
بااین‌حال باید به یادداشت که اطلاعات یادشده به‌هیچ‌عنوان از سوی موتورولا تائید یا رد نشده است پس احتمال هر تغییری را می‌توان در بدنه این دستگاه هوشمند در نظر گرفت. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که  موتورولا موتو E5 که به‌نوعی نسخه رفع نقص شده نسل قبلی خود است، با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد و آیا می‌تواند توجه کاربران و منتقدان را به خود جلب کند یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا