اخبار

کالبدشکافی ساعت هوشمند گیر اس ۳ توسط سامسونگ

چهار روز پیش بود که سامسونگ عرضه رسمی ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر را آغاز کرد. حالا نیز این شرکت همانند بررسی‌های کالبدشکافی که توسط گروه‌های مختلف انجام می‌شود، توجه تمامی علاقه‌مندان را با کالبدشکافی ساعت هوشمند گیر اس ۳ و نمایش دقیق اجزای به‌کار رفته در آن به خود جلب کرده است.
شاید در نگاه اول احساس کنید که سامسونگ با نمایش اجزای داخلی این ساعت هوشمند، می‌خواهد بگوید که گیر اس ۳ نیز همچون ساعت‌های سنتی، می‌تواند “تیک تیک” کند. البته قبول این موضوع کمی سخت است، چرا که خبری از وجود چرخ‌دنده‌های مکانیکی در گیر اس ۳ نیست.
به هر صورت، کالبدشکافی ساعت هوشمند گیر اس ۳ نشان می‌دهد که در ساخت گجت جدید چشم‌بادامی‌ها از فلز ضد زنگ ۳۱۶L استفاده شده، فلزی که البته جایگاه خاصی در میان سازندگان داشته و می‌توان آن را در ساعت‌های هوشمند دیگر نیز مشاهده نمود. این موضوع باعث می‌شود تا شکل ظاهری گیر اس ۳ با بسیاری از بندهای ورزشی و بعضا ساعت‌های فانتزی موجود در بازار، کاملا متفاوت باشد.
در مورد صفحه نمایش، به‌خوبی مشخص است که سازندگان با بهره‌گیری از نمایشگر سوپر آمولد ۱٫۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰، تلاش چندانی برای بهبود کیفیت آن نداشته و نسبت به نمایشگر ساعت گیر اس ۲، تنها اندازه را کمی افزایش داده‌اند. تمام بخش جلویی دستگاه نیز به کمک پوشش محافظ گوریلا گلس اس آر پلاس (+Gorilla Glass SR) که مخصوص گجت‌های پوشیدنی، توسعه یافته، محافظت می‌شود.
برخلاف ساعت هوشمند گیر اس ۲، تمامی نسخه‌های محصول جدید سامسونگ به سنسور GPS در کنار قابلیت SOS مجهز شده تا در صورت بروز هر مشکلی، محل دقیق شما روی نقشه مشخص باشد. به‌ علاوه‌، گیر اس ۳ به همان سنسورهای قدیمی به کار رفته در گیر اس ۲ همچون فشارسنج، حسگر نور محیط و سنسور ضربان قلب مجهز شده و خبری از تعبیه ژیروسکوپ یا سنسور شتاب‌سنج نیست. وجود استاندارد IP68 نیز می‌تواند ساعت هوشمند شما را در تماس با گرد و غبار و آب مقاوم سازد، اگرچه بهتر است هنگام شنا کردن از آن استفاده نکنید. نهایتا یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، مسئول تامین انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند گیر اس ۳ خواهد بود.

گالری عکس کالبدشکافی ساعت هوشمند گیر اس ۳

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا