اخبار

کالبدشکافی گوشی اندرویدی Priv حکایت از تعویض آسان صفحه نمایش آن دارد

Jerry Rig همان کسی که خم شدن نکسوس ۶P هوآوی را در ویدیویی در وب‌سایت یوتیوب به ما نشان داد این بار به سراغ گوشی اندرویدی بلک‌بری به نام Priv رفته تا میزان سخت تعمیر بودن آن را بسنجد. براساس ویدیوی منتشر شده، باتری و صفحه نمایش اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری به راحتی از گوشی جدا شده و به راحتی نیز قابل تعمیر است. پیشنهاد می‌کنیم که فعلا کاری به دیگر قطعات گوشی نداشته باشید و برای تعمیر گوشی خود به یک متخصص مراجعه کنید.
 

gsmarena

همان‌طور که در عکس زیر نیز مشاهده می‌کنید، باتری به راحتی قابل تعویض است. نکته‌ی دیگر در مورد این ویدیو آن است که نمایشگر گوشی به راحتی از بدنه‌ی گوشی جدا شده بدون آن که نیاز به باز کردن کل قطعات گوشی باشیم. در این عکس به ما نشان داده می‌شود که با استفاده از حرارت در کناره‌های نمایشگر و تنها با یک کارت اعتباری می‌توان از چسب‌های کنار نمایشگر خلاص شد و به راحتی نمایشگر را از بدنه‌ی گوشی جدا کرد.
در مرکز پنل نمایشگر یک کابل وجود دارد که با جدا کردن آن می‌توانید به راحتی به پنل نیز دسترسی داشته باشید. بعد از به اتمام رساندن تعمیرات و برای وصل کردن مجدد نمایشگر تنها کافی است که کابل مورد نظر را وصل کرده و با استفاده از چسب‌های مخصوص نمایشگر را در سرجای خود قرار دهید. تمامی این اقدامات بدون نیاز به جداکردن مادربورد گوشی یا دیگر قطعات آن صورت می‌گیرد.
البته فعلا برای مطمئن شدن از این موضوع بهتر است تا منتظر کالبد شکافی رسمی سایت iFixIt باشیم. این سایت معتبرترین سایت در زمینه‌ی کالبدشکافی قطعات الکترونیکی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا