اخبار

کامپیوتر گیمینگ اینسپایرون در نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی شد

در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ ، Dell کامپیوتر گیمینگ اینسپایرون خود را به نمایش گذاشت. مدل اولیه این کامپیوتر با تراشه AMD A10 مجهز شده است و از مشخصاتی مانند ۸ گیگابایت حافظه رم، هارد ۱ ترابایتی و کارت گرافیکی ای‌ام‌دی رادئون RX560 برخوردار است. رادئون RX560 به‌صورت جداگانه به قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد و درواقع مدل پایین‌رده‌ی سری کارت‌های گرافیکی مقرون به‌صرفه AMD محسوب می‌شود.
البته می‌توانید مدل قدرتمندتری انتخاب کنید که از پردازنده رایزن ۷، ۳۲ گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک GTX 1060 و یک حافظه SSD بهره می‌برد. در کنار این مشخصات می‌توانید سیستم خنک‌کننده‌ی مایع نیز برای کامپیوترتان در نظر بگیرید.
البته نکته مهم اینجاست که در مدل اولیه تمامی این جزییات موجود نخواهد بود. همچنین برای گزینه‌های مختلف سخت‌افزاری، قیمتی اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود مدل قدرتمندتر اینسپایرون قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار داشته باشد که نسبت به مدل پایه‌ی ۶۰۰ دلاری، تفاوت قیمتی بسیاری دارد.
Dell نیز به جمع شرکت هایی پیوسته که به دنبال جذب گیمر ها هستن. این شرکت اوایل سال ۲۰۱۷ نیز از لپ‌تاپ‌های گیمینگ اینسپایرون ۱۴ و اینسپایرون ۱۵ رونمایی کرده بود.
اینسپایرون

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا