اخبار

کاهش آمار به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام

این روزها شاهد کاهش پست های اینستاگرام هستیم، از قرار معلوم کاربران اینستاگرام، تصاویر کمتری از خود به اشتراک می گذارند.
گزارشات نشان می دهد که تعداد متوسط عکس هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند کاهش یافته است. البته کاهش به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام به این معنا نیست که محبوبیت کلی این برنامه ی متعلق به فیسبوک، در بین کاربران کاهش یافته است. اینستاگرام نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه و ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد. اما ترند ها نشان می دهد که به اشتراک گذاری تصاویر بیشتر در برنامه ی رقیب، اسنپ چت، انجام می شود که روزانه به طور متوسط ۱۵۰ میلیون کاربر دارد.
اینستاگرام تاکتیک های جدیدی برای تشویق تعامل کاربران، در برنامه اش بکار بسته است که از میان آنها می توان به ارسال هشدار زمانی که فردی اولین پست خود را می گذارد، یک دقیقه ای کردن ویدئوهای آپلود شده و اولیت نمایش پست های دوستان نزدیک، اشاره کرد.
صاحبان برنامه ی اینستاگرام از رشد قوی این شبکه ی اجتماعی رضایت دارند، در واقع در بیانیه ای از سوی اینستاگرام آمده است که جامعه ی اینستاگرامی شامل ۵۰۰ میلیون کاربر است و ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد که به طور متوسط بیش از ۲۱ دقیقه در روز وقت خود را در این شبکه ی اجتماعی می گذرانند. صاحبان اینستاگرام از رشد سال گذشته خرسند هستند و نتیجه ی سرمایه گذارهای انجام شده روی این محصول را دریافت کرده اند.
در ماه آوریل گزارشات مشابهی نشان دهنده ی کاهش به اشتراک گذاری پسا های فیسبوک بود. همچنین این هفته شاهد تغییر الگوریتم نمایش پست های فیسبوک با اولویت نمایش پست دوستان نزدیک نیز بوده ایم.
منبع: techinsider

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا