اخبار

کاهش قیمت اپل واچ به ۱۹۹ دلار ! آیا اپل واچ ۲ به زودی معرفی میشود ؟

یک سال پیش با رونق گرفتن بازار اپل واچ، شور و هیجان زیادی به چشم می‌خورد. بر اثر تبلیغات غلو آمیز، فروش اولیه به شدت کاهش یافت و هنوز معلوم نیست که آیا بازارِ این محصول در آینده دوام خواهد آورد یا خیر.
گفته می شود علیرغم برخی مشکلات، شرکت اپل قاطعانه مسیر خود را طی می کند تا نسل دوم اپل واچ را رونمایی کرده و موجی جدید به راه اندازد. انتظار می‌رود اپل واچ ۲ همزمان با معرفی نسل جدید آیفون در هفته های آتی صورت پذیرد. به دلیل تمامی این اتفاقات صورت گرفته پیرامون اپل واچ، به نظر می رسد که مدل فعلی ارزان‌تر از مدل‌ قبل، یعنی زیر ۲۰۰ دلار در بِست بای (شرکت توزیع تجهیزات الکترونیکی آمریکایی) باشد.
هم اکنون قیمت اپل واچ اسپرت ۳۸ میلی متری با رنگ خاکستری به ۱۹۹ دلار کاهش یافته است که نسبت به قیمت ۳۴۹ دلاری اولین اپل واچ، با کاهش چشمگیری به همراه بوده است. مسلماً این مبلغ به اندازه‌ی قیمت دیگر ساعت‌های کامپیوتری ارزان نیست، اما با تغییرات و بهبودهای مختلفی که در اپل واچ او اس ۳.۰ صورت گرفته، این شانس برای کاربران فراهم شده تا نسل دوم ساعت هوشمند کمپانی اپل را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار در اختیار بگیرند.
ظاهراً اپل واچ ۲ قصد دارد تنوع و تازگی خاصی را به ارمغان بیاورد. به نظر می‌رسد دیگر شایعات از قبیل تعبیه دوربین در درون این ساعت، رنگ و بوی حقیقت به خود نگرفته و برخلاف انتظار کاربرانش، فاقد درگاهی برای سیم کارت خواهد بود. در عوض، اپل واچ ۲ دارای قابلیت جی‌پی‌اس بوده و میزان ضد آب بودن آن نیز بهبود یافته است. درست همانند نسل جدید آیفون ها که تغییرات ظاهری زیادی را به خود ندیده اند، اپل واچ ۲ نیز تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد.
صرف‌نظر از نسخه خاکستری ذکر شده، قیمت تعداد دیگری از انواع اپل واچ‌ها کمتر از میزانی است که احتمالاً در جایی دیده باشید. اگر شما بی‌صبرانه منتظر کاهش قیمت اپل واچ بود‌ه‌اید، پس پیشنهادهای ویژه سایت ebay را از دست ندهید.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا