اخبار

کاورهای پویا ، محافظ گوشی های جدید گوگل

گوگل گوشی های جدید خود با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال را معرفی کرد. همچنین شرکت گوگل از بازگشت کاورهای پویا و اینتراکتیو خود با نام Live Cases خبر داد – Live Cases کاورهای قابل تعویض و تعاملی هستند که اوائل امسال اولین بار برای گوشی های نکسوس معرفی شدند.

 

طرح های شخصی بر روی کاورهای پویا

کاربران می توانند طراحی این کاورها را خودشان انجام دهند؛ یا از نمونه های آماده ی موجود در آلبوم هنری گوگل استفاده کنند، که شامل اثر هنرمندانی مانند FAILE و Justin Maller است ویا حتی از تصاویر فضا نورد کانادایی به نام Chris Hadfield استفاده کنند.
کاورهای پویا (Live Cases) با استفاده از اتصال NFC طراحی روی خود را برای گوشی می فرستند تا به عنوان والپیپر گوشی استفاده شود. البته دقیقا مشخص نیست که آیا این ویژگی برای گوشی پیکسل نیز موجود است یا نه؛ حتی قیمت های این نوع کاور ها نیز مشخص نیست. هرچند قیمت اولیه ی کاورهای پویا (Live Cases) 122.000 تومان (۳۵ دلار) تخمین زده شده است.
اگرچه این کاورها جذاب هستند، ولی طراحی گوشی پیکسل به اندازه ای زیباست که حیف است آن را با کاور پوشاند. مخصوصا رنگ آبی آن برای خوش سلیقه ها بسیار مورد پسند است. اما با وجود کاورهای پویا می توانید طراحی مورد علاقه تان را روی کاور گوشی خود داشته باشید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا