نماد سایت موبایلستان

کسب بهترین امتیاز دوربین توسط ایسوس ذن فون ۶

براساس تحقیقات مختلف مشخص شده که ایسوس ذن فون ۶ بهترین دوربین سلفی دنیا را دارد که کاربران می توانند با آن عکس های با کیفیتی را تهیه کنند. براساس تحقیقات مشخص شده که گوشی ایسوس ذن فون ۶  در صدر جدول  DxOMark قرار گرفته و از گوشی galaxy S10 5G پیشی گرفته است. دوربین سلفی از همان مکان دوربین اصلی به سمت کاربر چرخیده و کاربر می تواند عکس های سلفی خود را تهیه کند. امتیاز ۹۸ برای دوربین سلفی به ثبت رسیده، ولی امتیاز ۱۰۱، برای حالت عکاسی این گوشی مدنظر گرفته شده و امتیاز ۹۳ برای فیلم برداری در این جدول برای آن مشخص شده است.

مشخصات دوربین سلفی

براساس تحقیقات DxOMark  قابلیت چرخش دوربین سلفی یکی از قابلیت های منحصر به فرد دوربین اصلی بوده و همین قضیه باعث کیفیت بهتر عکس ها می شود. اضافه شدن قابلیت سیستم فوکوس اتوماتیک، پروسس رنگ و کیفیت بهتر تصویر باعث شده که در جدول DxOMark  جایگاه بهتری داشته باشد. قابلیت فیلمبرداری گوشی ذنفون ۶ منحصر به فرد بوده و مناسب عکاسان و آتلیه های عکاسی بوده که خدمات فیلمبرداری را ارائه می دهند و در تولید محتوای تصویری می توان از این قابلیت استفاده کرد.

نقاط قوت عکاسی ذنفون ۶

نقاط ضعف عکاسی

نقاط قوت فیلمبرداری

نقاط ضعف فیلمبرداری

قابلیت چرخش دوربین منحصر به فرد بوده و باعث می شود که به دوربین دیگری نیاز نباشد وکاربر می تواند در هر زمان و مکان عکس های سلفی منحصر به فردی را  تولید کند.  دوربین دوگانه ای که قابلیت چرخش دارد  می تواند یک ویژگی منحصر به فردی تلقی شود و به قدری با کیفیت است که شخص می تواند برای مجلات و وب سایت های عکاسی، عکس های با کیفیتی را تهیه کرده و حتی در مسابقات عکاسی نیز شرکت کرده و جوایزی را برنده شود. دوربین رزلوشن بالایی دارد و همین باعث کیفیت بهتر عکاسی خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

 

خروج از نسخه موبایل