اخبار

کشف امکانات تازه با سامسونگ گلکسی S8

کشف امکانات تازه با سامسونگ گلکسی S8:

گوشی هوشمندی بدون محدودیت

 
گلکسی S8 نمایشگر اینفینیتی عالی، اکوسیستم متصل خدمات و رابط کاربری هوشمند را به شما عرضه می‌کند
شرکت سامسونگ الکترونیکس جهان را با گلکسی S8 آشنا می‌کند، گوشی هوشمندی که مرزهای سنتی هوشمند بودن را با طراحی بی‌نظیر سخت افزاری و انواع خدمات نوین، جابجا کرده است. گوشی گلکسی S8 با داشتن انواع خدمات و اپلیکیشن‌ها، در کنار نمایشگر اینفینیتی (Infinity) شگفت انگیز خود برای تجربه تماشای فراگیر، سطحی نوین از کاربرد و راحتی را ایجاد و کهکشانی از امکانات را فراهم می‌کند.
دی جی کو، رئیس بخش ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ الکترونیکس می گوید « سامسونگ گلکسی S8 عصری نوین را در طراحی گوشی هوشمند و خدمات جدید آغاز کرده که روش‌هایی تازه برای تجربه جهان ایجاد می‌کند. گلکسی S8، پیمان ما برای جلب مجدد اعتماد شما با ارائه تعریفی جدید از اقدامات ممکن در بخش ایمنی و نقطه عطفی جدید در میراث گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.»
 

بیشتر ببینید و تجربه کنید

گلکسی S8 مبتنی بر میراث سامسونگ در خلق طراحی‌های شگفت انگیز و ابزارهای کاربردی است. صفحه نمایش اینفینیتی، با اندازه ۵٫۸ اینچ در گلکسی S8 و اندازه ۶٫۲ اینچ در گلکسی S8+، در کنار طراحی بدون حاشیه، سطحی پیوسته و صاف را ایجاد کرده است که هیچ دکمه یا زاویه تندی در آن وجود ندارد. نتیجه کار تجربه تماشایی واقعا فراگیر و بدون اختلال است که مولتی-تسکینگ را بسیار ساده‌تر می‌کند. طراحی کوچک گلکسی S8 امکان کار راحت با یک دست را فراهم کرده و استفاده از Corning® Gorilla® Glass 5 در جلو و پشت دستگاه، به دوام و کیفیت بسیار بالای این گوشی کمک کرده است.
 

گلکسی S8

 

بنیان گلکسی

علاوه بر نوآوری در طراحی، سامسونگ همچنان به ارائه فنآوری‌های پیشرفته خود ادامه می‌دهد که شامل دوربین پیشرفته، عملکرد بهینه و مواردی دیگر برای ابزارهای مورد علاقه کاربران می‌شود، از جمله:

  • دوربین عالی: گلکسی S8 مجهز به دوربین جلوی ۸ مگاپیکسی با فوکوس خودکار F1.7 هوشمند و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی F1.7 Dual Pilxel است که با اتکا به پردازش پیشرفته تصویر، برای عکسبرداری در نور کم، حالت زوم شده و از بین بردن انعکاس نور بهترین عملکرد را دارد.
  • عملکرد قدترمند: گلکسی S8 با کنار هم قرار دادن اتصال و عملکرد قدرتمند، مجهز به اولین پردازنده ۱۰ نانومتری موجود در این صنعت است که به افزایش سرعت و بهره‌وری آن کمک می‌کند. این گوشی همچنین قابلیت LTE گیگابیت و وای فای گیگابیت را با حداکثر سرعت ۱ گیگابیت دارد که امکان دانلود سریع فایل بدون توجه به اندازه آن را برای کاربر فراهم می‌کند.
  • سرگرمی منسجم: گلکسی S8 به عنوان اولین دستگاه تایید شده توسط UHD Alliance  به عنوان MOBILE HDR PREMIUMTM، به شما امکان می‌دهد تا در زمان تماشای برنامه موردعلاقه‌تان رنگ و کانتراست را با همان کیفیت موردنظر فیلمساز ببینید. بعلاوه گلکسی S8 نسل جدیدی از تجربه بازی را با فنآوری‌ گرافیکی برتر و دقیق خود ارائه کرده و در کنار آن Game Pack را عرضه می‌کند که عناوین برتر بازی شامل بازی‌های حمایت شده توسط Vulkan API در آن گنجانده شده است.
  • استاندارد جهانی در امنیت موبایل: گلکسی S8 بر مبنای Samsung Knox ساخته شده است که یک پلتفرم امنیتی در سطح دفاعی است. بعلاوه گلکسی S8 مجموعه‌ای بزرگ از فنآوری‌های بیومتریک شامل اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم و تشخیص چهره را عرضه می‌کند که کاربران می‌توانند بهترین روش بیومتریک تایید هویت خود را از میان آنها انتخاب کنند.

گلکسی S8 همچنین قابلیت‌های اصلی مجموعه گلکسی را که مورد علاقه مشتریان ماست به همراه داد، از جمله:

  • مقاومت در برابر آب و گرد و خاک با استاندارد IP68
  • پشتیبانی از حافظه MicroSD تا ظرفیت ۲۵۶گیگابایت
  • صفحه همیشه روشن
  • امکان شارژ بی‌سیم و سریع

 

کشف امکانات تازه با سامسونگ گلکسی S8 

 

روشی نوین برای تعامل با گوشی

بیکسبی (Bixby) یک رابط هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد استفاده بیشتری از گوشی خود داشته باشند. با استفاده از دکمه جدید بیکسبی، می‌توانید بسادگی به بیکسبی دسترسی داشته و با فرامین ساده صوتی، لمسی و متنی در میان خدمات و اپلیکیشن‌های مختلف جستجو کنید. قابلیت صوتی بیکسبی در زمان اجرا با چند قابلیت و اپلیکیشن اصلی سامسونگ از جمله دوربین، صفحه تماس‌ها، گالری، پیام‌ها و تنظیمات هماهنگ می‌شوند که هدف از آن توسعه توانمندی‌ها برای پوشش اپلیکیشن‌های بیشتر سامسونگ و شرکت‌های ثالث در آینده نزدیک است. توانایی آگاهی متنی به بیکسبای امکان می‌دهد تا کمک خود را بر اساس آنچه از علایق، موقعیت و مکان کاربر می‌آموزد، شخصی سازی کند.
کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از فنآوری تشخیص چهره بیکسبی، خرید و جستجوی تصویری انجام داده و جزئیات مکان‌های نزدیک به خود را دریافت کنند.  همزمان با رشد اکوسیستم بیکسبای، این قابلیت به شکل یک رابط کاربری همگانی به ابزارها، برنامه‌ها و خدمات نوین متصل شده و تجارب و سناریوهای نوینی را برای ساده‌تر کردن زندگی معرفی می‌کند.
 

فراتر از تجربه گوشی

گلکسی S8 مجموعه‌ای یکپارچه از محصولات و خدمات را ارائه کرده و تجربه گلکسی S8 را برای ارتباط و بهره‌وری برتر موبایل ارتقا می‌دهد.
گلکسی S8 همچنین Gear VR مجهز به کنترل‌کننده را پشتیبانی می‌کند که توسط شرکت اوکولوس (Oculus) عرضه شده است. این کنترل‌کننده با فراهم کردن امکان کنترل و راهبری راحت با یک دست، امکان تعامل حرکتی بهتر را در زمان‌هایی فراهم می‌کند که به محتوای واقعیت مجازی تعاملی دسترسی پیدا می‌کنید. گلکسی S8 همچنین به Gear 360 متصل می‌شود که ویدیوی ۳۶۰ درجه ۴K و عکس‌های ۱۵ مگاپیکسلی تولید می‌کند.
سامسونگ دکس (DeX) یک راه حل منحصربفرد است که با ارتقای توان پردازش گلکسی S8 برای بهره‌وری بیشتر، با ارائه تجربه امنی شبیه دسکتاپ‌ها، گوشی هوشمند شما را به یک دسکتاپ تبدیل می‌کند. با استفاده از سامسونگ دکس، کاربران می‌توانند براحتی داده‌های گوشی خود را نمایش داده و تغییر دهند که کار با گوشی هوشمند را سریعتر و هوشمندانه‌تر می‌کند.
بعلاوه با ورود دستگاه‌های بیشتر با امکان اتصال به اینترنت اشیا و پیچیده‌تر شدن شبکه‌های متصل، سامسونگ کانکت (Samsung Connect) مدیریت ابزارهای هوشمند را ساده‌ می‌کند. با استفاده از سامسونگ کانکت کاربران می‌توانند براحتی ابزارهای با قابلیت اینترنت اشیا را از طریق یک روند سه مرحله‌ای سریع فعال کرده و تمامی ابزارهای متصل را از طریق یک برنامه منسجم مدیریت کنند.
 

کشف امکانات تازه با سامسونگ گلکسی S8

 
گلکسی S8 همچنین مجهز به خدمات Samsung Health است که یکی از پرکاربردترین خدمات سامسونگ را با ۶۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۱۱ میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان، توسعه می‌دهد. Samsung Health شامل Tele-Health (صرفا برای آمریکا)، مربی شخصی، توانمندی‌های اجتماعی است که مفاهیم سنتی سلامت و تناسب اندام را بازتعریف می‌کند.
همچنین با استفاده از سامسونگ پی (Samsung Pay)، می‌توانند استفاده از کیف پول فیزیکی را فراموش کرده و گلکسی S8 خود را به یک کیف دیجیتالی تبدیل کنند که تقریبا در هر زمانی بجای کارت اعتباری استفاده کنند. سامسونگ پی با داشتن بیش از ۸۷۰ شریک بانکی در سراسر جهان، بیش از ۲۴۰ میلیون تراکنش را تا به امروز پردازش کرده است.
گوشی‌های تنظیم شده توسط AKG متعلق به هرمان (Herman) با عملکرد بالای خود برترین کیفیت صدا را به شما عرضه می‌کنند که به عنوان تجهیزات جانبی به همراه گوشی‌ عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها براحتی در کانال گوش جای گرفته و امکان حذف بهتر صداهای مزاحم را فراهم کرده و از مواد فلز-پارچه ضد گره خوردگی تولید می‌شود.
گلکسی S8 از روز ۲۱ آوریل عرضه شده و در مجموعه‌ای غنی از رنگ‌ها شامل مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray) نقره ای (Arctic Silver)، آبی (Coral Blue) و طلایی (Maple Gold) عرضه می‌شود.
 
 
برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به www.samsungmobilepress.com، http://news.samsung.com/galaxy or www.samsung.com/galaxy. مراجعه کنید.
 
 

  Galaxy S8 Galaxy S8+
سیستم عامل اندروید ۷.۰
شبکه LTE Cat. 16
ممکن است بسته با بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند
ابعاد ۱۴۸.۹ در ۶۸.۱ در ۸.۰ میلی‌متر، ۱۵۵ گرم ۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱ میلی‌متر، ۱۷۳ گرم
AP هشت هسته‌ای (۲.۳ گیگاهرتز کواد + ۱.۷ گیگاهرتز کواد)، ۶۴ بیت، ۱۰نانومتر
هشت هسته‌ای (۲.۳۵ گیگاهرتز کواد + ۱.۹ گیگاهرتز کواد)، ۶۴ بیت، ۱۰نانومتر
ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند
حافظه ۴ گیگابایت RAM (LPDDR4)، ۶۴ گیگابایت (UFS 2.1)
ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند
نمایشگر ۵.۸ اینچ (۱۴۶.۵ میلی‌متر)۱ کواد HD+ (۲۹۶۰ در ۱۴۴۰)، (۵۷۰ پیکسل در هر اینچ) ۶.۲ اینچ (۱۵۸.۱ میلی‌متر)۱ کواد HD+ (۲۹۶۰ در ۱۴۴۰)، (۵۲۹ پیکسل در هر اینچ)
۱ – صفحه به عنوان یک مستطیل کامل در نظر گرفته شده بدون اینکه گوشه‌های گرد شده محاسبه شود
دوربین اصلی: دوال پیکسل ۱۲ مگاپیکسلی OIS (F1.7)، سلفی: ۸مگاپیکسلی AF (F1.7)
باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
  شارژ سریع از طریق کابل و بی‌سیم
شارژ بی‌سیم با WPC و PMA سازگار است
پرداخت NFC، MST
اتصالات Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM
Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC,
Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)
*پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد
سنسورها شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسوراثرانگشت، سنسور ژیرو، سنسور وابسته به جاذبه، سنسور Hall، سنسور ضربان قلب، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB، سنسور Iris، سنسور فشار
صدا MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB,
FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF
ویدئو MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا