اخبار

کمپانی LeEco برای رقابت با گوگل و اپل به دره سیلیکون وارد شد

کمپانی LeEco مجموعه‌ی فروشگاهی خود را به‌منظور رقابت با کمپانی‌های بزرگی چون اپل، گوگل، سامسونگ و آمازون در ایالات متحده آمریکا به راه انداخت. Leshi Internet Information & Technology که از آن با عنوان LeEco یاد می‌شود – نام این کمپانی در ابتدا Letv بود – یکی از کمپانی‌های فن‌آوری چینی و بزرگ‌ترین شرکت ویدئویی آنلاین چین است که در منطقه‌ی چائویانگ پکن مستقر شده است.
این کمپانی در ماه نوامبر سال ۲۰۰۴ توسط جیا یوتینگ (Jia Yueting) تاسیس شد. کمپانی LeEco در حال ساخت پلتفرم اختصاصی خود است. Le Ecosystem پلتفرمی آنلاین با محتوا، دستگاه‌های و برنامه‌های کاربردی بوده که در حوزه‌های بی‌شماری نیز درگیر شده است. از تلویزیون اینترنتی و تولید فیلم و توزیع آن گرفته تا تولید گجت‌های هوشمند و همچنین خودروهای الکتریکی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
کمپانی LeEco تاکنون تحت نام برند Le گوشی‌های هوشمندی را نیز تولید کرده است. گوشی‌هایی مانند Le 1، Le Max و چند گوشی دیگر از این کمپانی که به بازارهای جهانی معرفی شد. این کمپانی چیزی در حدود ۵۰۰۰ کارمند دارد و به‌شدت در حال گسترش به کشور‌های دیگری مانند ایالات متحده است. اکنون این اتفاق افتاده است؛ LeEco در طی مراسمی، مقر رسمی خود در ایالات متحده را افتتاح کرد.
کمپانی LeEco به دره‌ی سیلیکون وارد شد
بازارهای ایالات متحده سهم بزرگی از معاملات تجاری جهان را شامل می‌شود و مطمئنا بودن در این بازار و یادگیری اصول تجارت در مارکت این کشور، می‌تواند رشد چشمگیری برای کمپانی‌های مستقر در آن به وجود آورد. به همین منظور این کمپانی برای رقابت بیشتر با رقبای چینی خود همانند شیائومی (Xiaomi) و میزو (Meizu) که هنوز برای وارد شدن به بازار آمریکا با احتیاط رفتار می‌کنند، دفتر خود در ایالات متحده را افتتاح کرد. این مقر دارای ۸۰۰,۰۰۰ فوت مربع زیربنا بوده و در سن خوزه‌ی کالیفرنیا قرار دارد. دفتر تازه تاسیس کمپانی LeEco هم اکنون ۲۵۰ کارمند دارد که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال ۲۰۱۶ به ۸۰۰ نفر خواهد رسید.
موسس کمپانی LeEco به‌تازگی و با اعتماد به نفس بالایی عنوان کرده است که اپل در حال سقوط است. بسیاری بر این باورند که چالش LeEco برای رقابت با اپل، گوگل، هواوی، سامسونگ و دیگر کمپانی‌های بزرگ این عرصه، بسیار دیدنی خواهد بود. مطمئنا به‌زودی اتفاقات جالبی در دره سیلیکون به وقوع خواهد پیوست. این شرکت به‌تازگی فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرده و هنوز برای نتیجه گیری بسیار زود است. باید دید کمپانی LeEco با این دفتر تازه تاسیس خود در ایالات متحده، چه خواهد کرد.
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا