اخبار

کمپانی Nordic Games از احتمال ساخت مجدد سری بازی Destory All Humans می گوید

به گفته تهیه کننده اجرایی کمپانی Nordic Games، رینهارد پالیس (Reinhard Pollice)، این ناشر سوئدی در حال بررسی گزینه های خود برای بازسازی سری بازی محبوب Destroy All Humans است.
پالیش این خبر را در اکانت توییتر شخصی خود منتشر کرده و می گوید که اگر همه چیز به خوبی پیش رود، احتمالا روند ساخت بازی بعدی Destroy All Humans تا مدتی دیگر آغاز خواهد شد.
Destroy All Humans عنوانی اکشن و ماجرایی است که داستان حمله موجودات فضایی و بیگانه را به زمین روایت می کند. این سری بازی که نسخه نخست آن در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، در ابتدا تحت تملک THQ قرار داشت اما بعد از ورشگستگی این کمپانی، حقوق فرنچایز مورد اشاره توسط Nordic Games در سال ۲۰۱۳ خریداری شد. این کمپانی البته حقوق چند فرنچایز دیگر TQH، مانند Darksiders را نیز خریداری کرد که البته تمام آنها تا به امروز سرنوشتی نامعلوم داشته اند.
در حال حاضر مشخص نیست که Nordic Games چه برنامه ای در قبال Destroy All Humans دارد اما محتمل ترین گزینه را می توان ساخت نسخه ای بازسازی شده یا Remaster از این عنوان دانست. زیرا Nordic Games چندی پیش هم نسخه بازسازی شده Darksiders 2 را به بازار عرضه کرده بود. در هر صورت اگر توسعه نسخه جدید یا بازسازی Destory All Humans آغاز شود، بزودی خبرهایی در رابطه با آن خواهیم شنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا