اخبار

کناره گیری مایکروسافت از پشتیبانی ویندوز فون

از این پس دیگر مایکروسافت از پلتفرم موبایلی خود پشتیبانی نخواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که به دلیل برنامه ریزی های جدید از ویندوز فون دیگر پشتیبانی نخواهد کرد بنابر این از این پس آمار فروش در زمینه موبایل این شرکت از منابع آماری حذف خواهند شد.
همانطور که می دانید سامسونگ به دنبال توسعه در بخش هوش مصنوعی است و به همین دلیل کم کم خود را از زمینه موبایل کنار می کشد. در چند وقت اخیر، هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری یا دستگاه جدیدی توسط ردموندی‌ها عرضه نشده است و با وجود اینکه این شرکت بارها در مواقع مختلف به پایبندی و تعهدش برای زنده نگاه داشتن پلتفرم موبایلی خود تاکید داشت، اما هیچ‌گاه برنامه‌ها و اهداف خود را در این بخش به طور مشخص بیان نکرد.
جالب اینجاست که نه تنها مایکروسافت نمیخواهد از دنیای موبایلی کنار بکشد بلکه می خواهد سرمایه گذاری خود را روی اندروید و آی او اس متمرکز کند.
این استراتژی منجر به شکل‌گیری انتقاداتی از سوی طرفداران این شرکت شد. کاربران سرسخت ویندوزفون معتقد هستند که مایکروسافت به جای سرمایه‌گذاری روی پلتفرم‌های رقیب، باید توجه بیشتری به سیستم‌عامل موبایلی خود نشان دهد.
از این رو مدیران مایکروسافت اعلام کردند که با کناره گیری از ویندوز فون به دنبال پلتفرمی هستند تا بتوانند با استفاده از آن ورژن جدیدی از سیستم عامل را برای شرکت و برند خود اختراع کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا