اخبار

کنسول Nintendo NX، گرافیکی ما بین PS3 و PS4 را ارائه خواهد داد

در حالی که این روزها شایعات بیشتری از بازی های زمان عرضه کنسول Nintendo NX در سال آینده میلادی به گوش می رسد، یکی از سوالات اصلی این است که NX تا چه اندازه قدرتمند خواهد بود. می دانیم که نینتندو معمولا در این زمینه با کنسول های امروزی Xbox و PlayStation وارد رقابت نمی شود اما با وجود اینکه Wii U با همین رویکرد نتوانست موفق شود، NX چگونه می خواهد خود را در دل گیمرها جا کند.
 
منبعی نزدیک به تازگی در کناره اشاره به بازی های احتمالی NX، از ویژگی های این کنسول و بازاری که نینتندو برای آن هدف قرار داده سخن گفته است. با اینکه NX از نظر فنی، یک کنسول خانگی به حساب می آید، به نظر می رسد این دستگاه قصد دارد هر دو جامعه ی طرفدران کنسول های خانگی و قابل حمل را جذب خود کند و تجربه ای جدید از پلتفرم های قابل حمل را ارائه دهد. ظاهرا NX قرار نیست به انداره Xbox One و PlayStation 4 قدرتمند باشد اما جهش بسیار بزرگی برای طرفداران پلتفرم های قابل حمل به حساب خواهد آمد.
 
این منبع به شایعات قبلی مبنی بر اینکه NX، سیستمی قابل حمل است که قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد، جزئیات جدیدی اضافه کرده و ادعا می کند این کنسول گرافیکی ما بین PlayStation 3 و PlayStation 4 ارائه خواهد داد.
 
منبعی که توانسته این دستگاه جدید را امتحان کند گفته است:

دستگاه تازه و خوبی است اما طرفدران PS4 را راضی نخواد کرد. به نظر می رسد نینتندو سعی دارد گیمرهای موبایلی را ارتقا دهد. این کار سختی برای بخش بازاریابی خواهد بود.

 

گزارش ها حاکی از آن است که نینتندو معرفی کنسول NX را برای امسال و عرضه آن را برای مارس ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا