اخبار

کوالکام: موبایل پرقدرت جدیدی از One Plus در راه است

تلفن هوشمند One Plus 3 که اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد، یکی از قدرتمندترین و پرسرعت ترین موبایل های بازار بود.
اما به مرور زمان پردازنده های جدیدی عرضه شد و شرکت های دیگر نیز موبایلهای جدیدتری را در اختیار کاربران قرار دادند تا وان پلاس از قافله عقب بماند.
ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که به تلفن هوشمند وان پلاس ۳ پلاس، و مدل دیگری تحت عنوان ۳T اشاره داشت که از پردازنده سریع تری برخوردار بودند.
کوالکام امروز رسماً در حساب توییترش اعلام کرد «تلفن هوشمند جدیدی از وان پلاس در راه است که به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود».
 

این اذعان که به احتمال زیاد به موبایل One Plus 3T مرتبط است، عملاً حضور نسخه جدیدی از پرچمدار کمپانی چینی را تایید می نماید.
علاوه بر این گفته می شود وان پلاس ۳T دقیقاً از همان بدنه آلومینیمی و نمایشگر OLED مدل قبلی بهره مند بوده و در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۲۱، حداقل از ۶ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.
نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل آن نیز بدون تغییر مانده و ۳۰۰۰ میلی آمپر باتری انرژی آن را تامین می کند.
گفتنی است شایعات اخیر به قیمت ۴۷۹ دلاری وان پلاس ۳T اشاره داشته که در قیاس با قیمت ۳۹۹ دلاری نسخه قبلی منطقی به نظر می رسد؛ این تلفن هوشمند پرسرعت احتمالاً چهاردهم نوامبر (۲۴ آبان) رونمایی خواهد شد.

منبع:

BGR

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا