اخبار

کی اف سی با طعم هواوی

تلفن همراه کی اف سی

طرفداران مرغ سوخاری و تلفن‌های همراه هوشمند به گوش باشند! رستوران‌های زنجیره‌ای مشهور کی اف سی به‌تازگی و همزمان با سالگرد ۳۰ سالگی‌اش در چین از تلفن همراه هوشمند جدید برند خود با صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی رونمایی کرد. این تولید کننده مرغ‌های سوخاری زنجیره‌ای در همکاری با کمپانی ساخت تلفن‌های همراه هوشمند چینی هواوی به ساخت تلفن همراه هوشمند رده بالایی با برند این کمپانی روی آورده است.

لازم به ذکر است که کی اف سی اعلام کرده است که تنها ۵۰۰۰ نسخه از این تلفن همراه هوشمند اندرویدی که با نام Enjoy 7 Plus شناخته می‌شود را تولید خواهد کرد. هر کدام از این تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به ۱۰۰ هزار K-dollars (واحد پول دیجیتال رایج در این رستوران) خواهند بود و برنده خوش‌شانس می‌تواند آن‌ها را در تمامی شعب این رستوران‌های زنجیره‌ای خرج کند.

تلفن همراه هوشمند Enjoy 7 Plus با پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵ کمپانی کوالکام ارائه می‌شود و رم آن نیز ۳ گیگابایت است. همچنین حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده که می‌توان این رقم را با کارت حافظه به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. باتری ارائه شده بر روی این دستگاه نیز ۳۰۲۰ آمپر ساعتی است. همچنین حسگر اثرانگشت نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است.

این دستگاه که به رنگ برند کی اف سی یعنی قرمز ارائه می‌شود در قاب پشتی خود عکس لیزری کلونل ساندرز را به همراه دارد و با قیمت ۱۲۵ دلار به فروش می‌رسد. این تلفن همراه هوشمند همچنین با نرم‌افزار پخش موزیک کی اف سی که به‌صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب شده است ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به ایجاد و اشتراک گذاری موسیقی‌های رستوران‌های این کمپانی بپردازند. به‌این‌ترتیب ممکن است به‌زودی شاهد موج جدیدی از همکاری بین شرکت‌های تولید کننده سخت‌افزارهای هوشمند و برندهای بین‌المللی فعال در رده‌هایی به‌غیراز فناوری اطلاعات باشیم.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا