اخبار

انویدیا ، گرافیک GTX 1050 با ۳ گیگابایت حافظه را رونمایی کرد

محصول جدید انویدیا، گرافیک GTX 1050 با ۳ گیگابایت حافظه، توسط این شرکت رونمایی شد. البته در بازار پر رونق استخراج ارز مجازی این کارت گرافیک به صرفه و ارزان قیمت باعث شده تا گیمر ها را جذب خود کند.
مدل جدید کارت گرافیک GTX 1050 با ۳ گیگابایت حافظه، جدیدترین کارت گرافیک انویدیا است که کاربران می‌توانند آن را با قیمتی مناسب خریداری کنند. در ادامه، با مشخصات GTX 1050 3GB بیشتر آشنا خواهیم شد.
GTX 105 با ۳ گیگابایت حافظه، نسخه ایست که بین مدل ۲ گیگابایتی GTX 1050 و کارت گرافیک GTX 1050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه قرار گرفته و با کلاک پایه بالاتر اما پهنای باند پایین‌تر ۸۴ گیگابیت بر ثانیه (در مقایسه با پهنای باند ۱۱۲ گیگابیت بر ثانیه برای دو مدل دیگر) به دست کاربران می‌رسد.

مطالب مرتبط:

البته این نسخه جدید شبیه به GTX 1050Ti دارای ۷۶۸ هسته Cuda است که می تواند بازی ها را به نرخ ۱۰ درصد روان تر از گرافیک GTX 1050 معمولی اجرا کند. البته انویدیا این قول را داده که قیمت کارت گرافیک GTX 1050 با ۳ گیگابایت حافظه بیشتر از محصولات قبلی نباشد و حتی با قیمت پایین تری عرضه شود. هم‌اکنون GTX 1050 2GB و GTX 1050 Ti با قیمت‌های ۱۰۹ و ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسند؛ در این صورت می‌توان قیمت ۱۲۵ دلاری را برای مدل ۳ گیگابایتی پیش‌بینی کرد.
هرچند که به دلیل پر فروش بودن این کارت های گرافیک در صنعت استخراج ارز مجازی، قیمت ها افزایش داشته است ؛ به عنوان مثال، دو کارت GTX 1050 و GTX 1050 Ti با قیمت‌های ۱۴۰ و ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسند که بسیار بیشتر از ارزش آنها است، اما محصول جدید GTX 1050 به چنین مساله ای دچار نخواهد شد


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا