اخبار

معرفی سری پنجم ساعت هوشمند اپل!

کمپانی اپل در رویداد جدید در بین محصولات خود ساعت هوشمند سری پنج (Apple Watch Series 5) را نیز معرفی کرد. در ادامه می‌خواهیم از جزئیات و ویژگی‌های اپل واچ ۵ صحبت کنیم. همراه موبایلستان به ادامه مطلب بپردازید.

مطالب مرتبط:

کمپانی اپل سال گذشته بعد از معرفی اپل واچ سری چهار با بهبود طراحی ظاهری و ارتقای قابلیت‌های سخت‌افزاری توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. امسال نیز در رویداد خود در بین محصولات جدیدش از سری جدید اپل واچ پنج نیز رونمایی کرد. اپل واچ سری ۵ با طراحی مشابه اپل واچ سری ۴ رونمایی شد. اما تفاوت بین این دو در جنس‌بدنه و بهبود قابلیت‌های سخت‌افزاری است. همانطور که گفتیم این تغییرات در سری پنج اپل واچ فقط شامل قابلیت‌های سخت‌افزاری نیست. و اپل واچ ۵ در رنگ‌های جدید و برای اولین بار با بدنه‌‌ای از جنس تیتانیوم در دسترس قرار خواهد گرفت. ساعت جدید اینک در جنس‌های آلومینیوم و استیل ضد زنگ و همچنین محفظه تیتانیومی و سرامیکی موجود است. اپل واچ سری پنج با فناوری نمایشگر جدید با ویژگی نمایشگر همیشه روشن که رابط ساعت را به طور دائم روشن نگه می‌دارد، باتری این ساعت هوشمند کمپانی اپل ۱۸ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. برای صرفه جویی در مصرف باتری ساعت کاربر هنگامی که کاربر مچ دست خود را فرو می‌برد محو می‌شود. وقتی می‌خواهید ساعت را نگاه کنید صفحه به روشنایی اصلی خود باز می‌گردد.

برای ارائه این ویژگی این ساعت مجهز به نمایشگر polysilicon است که در درجه حرارت پایین ساخته شده و همچنین با فناوری‌های پیشرفته مانند درایور صفحه نمایش با قدرت کم یک مدار مجتمع مدیریت انرژی کارآمد و یک سنسور جدید نور محیط دارد. قطب‌نما دستگاه دارای یک ECG مانند سری ۴ است. این ویژگی به افراد امکان می‌دهد اطلاعات ECG را از مچ دست خود با استفاده از برنامه جدید ECG که از الکترودهای قرار گرفته در دیجیتال تاج و سنسور الکتریکی جدید قلب در بلور عقب استفاده می‌کند بگیرند. در این برنامه اطلاعات پس از ۳۰ ثانیه با لمس Digital Crown طبقه بندی می‌شوند. این نشان می‌‌دهد که آیا ضربان قلب در یک الگوی عادی قرار گرفته است یا نشانه‌هایی از لرزش دهلیزی (AFIB) وجود دارد که ممکن است باعث مشکلات سلامتی قابل توجهی شود. این مدل همچنین قادر به تشخیص در حال سقوط است.

اپل واچ سری ۵ باعث ایجاد انقلابی در این زمینه تکنولوژی نیست

اپل واچ سری ۵ با WatchOS 6 همراه است. WatchOS 6 شامل ویژگی‌های بهداشتی دیگری مانند برنامه نظارت بر حلقه‌ها برای کمک به زنان در نظارت بر باروری آن‌ها است. برنامه نویز به کاربران در مورد سطح صدای محیط هشدار می‌دهد که ممکن است تأثیر منفی در شنیدن در کنسرت یا سایر رویدادهای پر سر و صدا داشته باشد. سیستم عامل فعلی شماره گیری‌های ساعت پویا جدید را به ارمغان می‌آورد. قیمت سری پنج ساعت اپل ۳۹۹ دلار (حدود ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان) است. مدل LTE نیز با ۴۹۹ دلار (حدود ۵ میلیون ۵۰۰ هزار تومان) به فروش می‌رسد. همچنین این شرکت قیمت سری ۳ را به ۱۹۹ دلار (حدود ۲ میلیون ۲۰۰ هزار تومان) کاهش داده است.

همان‌طور که در این مقاله از موبایللستان مطالعه کردید، اپل از ساعت هوشمند خود تحت عنوان اپل واچ ۵ رونمایی کرده است. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟ نظرات خود را در این خصوص از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


مطالب پیشنهادی دیگری از موبایلستان:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا