اخبار

گزارش روز سوم الکامپ ۹۶: وزارت ارتباطات صحنه را در اختیار می‌گیرد

روز سوم الکامپ ۹۶

صحنه شکل گرفته در روز سوم الکامپ ۹۶ بی‌شباهت به صحنه ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم نبود ولی این بار به نظر می‌رسید که برنامه بسیار منسجم‌تری برای بهره گرفتن از حضور این شخصیت برجسته سیاسی در نظر گرفته شده است.

سرانجام نشست مربوط به حضور وزیر و حضور چندی از بزرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران آغاز شد. این نشست شامل حضور افراد برجسته‌ای مانند  مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز بود تا از همان ابتدا مشخص باشد که برنامه‌ای ویژه در راه است.

پس از چند سخنرانی مختصر، سرانجام به‌صورت رسمی از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد. این نشست خبری با استقبال اصحاب رسانه همراه بود ولی مخاطبان عادی نمایشگاه کمتر به سراغ این نشست آمده و بیشتر به سراغ سالن‌های دیگر (به‌خصوص سالن اختصاص یافته با استارت‌آپ) می‌رفتند. در ادامه نیز پس از اتمام نشست یاد شده، مسئولان دولتی به سراغ بازدید از غرفه‌های دولتی رفتند که این امر بیشتر مانند یک بازدید اجباری و یک حرکت رسانه‌ای از پیش تمرین شده بود و بیشتر شرکت کنندگان عادی نمایشگاه نتوانستند از حضور دولتمردان در غرفه‌های خود برخوردار شوند. البته رییس پلیس فتای کشور به همراه وزیر صنایع و معادن نیز در روز سوم الکامپ ۹۶ در این نمایشگاه حاضر شده و از مکان‌هایی مانند سالن استارت‌آپ ها یا همان الکامپ استارز دیدن کردند.

به این ترتیب تقریبا بیشتر مدت زمان روز سوم الکامپ ۹۶ به حضور مسئولان دولتی در نمایشگاه اختصاص یافته بود و می‌توان حال و هوای این روز را تقریبا مشابه با حال و هوای روز دوم نمایشگاه دانست. با تمامی این تفاسیر، حضور مردم در این نمایشگاه مانند روزهای دیگر پررنگ بود و این امر نشان داد که برگزاری نمایشگاه در فصل تابستان ایده‌ای مناسب و تصمیمی درست بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا