اخبار

گزارش صدای خش خش از آیفون ۷ هنگام پردازش‌های سنگین !

تقریبا چند روزی می‌شود که خریداران زیادی آیفون های جدید اپل را تحویل گرفته‌اند و رفته رفته گزارش‌های مختلفی از سوی کاربران درباره‌ی عملکرد و نحوه‌ی اجرای امکانات مختلف آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شنیده خواهد شد. به نظر می‌رسد که اولین گزارش درباره‌ی این اسمارت فون قدرتمند، مربوط به صدای خش خشی باشد که از این دیوایس شنیده می‌شود!
تعدادی از کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس گزارش داده اند که گاهی از اوقات و هنگام پردازش‌های سنگین نظیر بازی‌های گرافیکی و اپلیکیشن‌های اینترنتی حجیم، صدای خش خش مانندی از داخل دیوایسشان به گوش می‌رسد. البته تعداد این گزارش‌ها به حدی نیست که نگرانی خاصی ایجاد کند، اما از آنجا که معمولا ما هیچ صدایی را از اسمارت فون‌های پرچمدار بازار حتی هنگام پردازش‌های سنگین نمی‌شنویم، شنیدن صدا از داخل آیفون ۷ اپل می‌تواند موضوع کاملا عجیب و نگران کننده‌ای محسوب شود.
دلیل اصلی این مشکل فنی (اگر بتوانیم اسم آن را مشکل فنی بگذاریم) هنوز مشخص نیست، اما تعدادی از کارشناسان عقیده دارند که فعالیت سیم پیچ‌ها و دیگر فعل و انفعالات الکترومغناطیسی رخ داده در مدار و هنگام بالا رفتن حجم پردازشی باعث تولید این صدای خش خش مانند می‌شود. البته لازم است بدانید که این موضوع تنها توسط تعداد محدودی از کاربران گزارش شده است و نمی‌توان آن را به تمام دیوایس‌های آیفون ۷ تعمیم داد؛ به طور مثال نویسنده‌ی سایت انگجت یک آیفون ۷ را توسط ابزار بنچمارک Ice Storm Extreme تحت فعالیت‌های شدید به کار گرفته است، اما هیچ صدایی را از داخل دیوایس خود نشنیده است.
گفتنی است که منابع خبری با اپل تماس گرفته و نظر مدیران این کمپانی را درباره‌ی این موضوع جویا شده‌اند، اما هنوز پاسخی از سوی اهالی برند کوپرتینویی درباره‌ی این مشکل دریافت نشده است. احتمال دارد که این موضوع مربوط به دیوایس‌های تولید شده تحت فرآیند خاصی باشد و یا شاید هم گزارش‌های دریافتی دلیل دیگری داشته باشند. به هر حال نهایتا تا چند روز دیگر، ابعاد مختلف این پرونده روشن خواهد شد تا خریدارانی که برای دریافت آیفون ۷ و مدل پلاس آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، تکلیف خود را بدانند.
ح

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا