اخبار

گزارش فصلی کافه بازار عرضه شد

کافه بازار گزارش فصلی خود که دهمین گزارش ارسالی آن ها از ۳۶ میلیون کاربر فعال اندرویدی است را ارائه کرد. در این گزارش میزان استفاده کاربران، نوع گوشی و نرخ بازدید ماهیانه ارائه شده است.
نمودار رشد استفاده کاربران از برنامه کافه بازار از تابستان که ۳۴ میلیون نفر بوده، در پاییز۳۵ و در زمستان سال ۹۶ به ۳۶ میلیون کاربر یکتا رسیده است.

کافه بازار

اگر می خواهید بدانید که مردم با چه گوشی هایی از کافه بازار استفاده می کنند، این شرکت اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از کاربران دارای گوشی های سامسونگ و هواوی هستند. در میان کابران کافه بازار سامسونگ سهمی بیش از ۵۰ درصد و هوآوی بیش از ۳۰ درصد سهم به خود اختصاص داده است. ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی و لنوو با تفاوت فاحشی در رده های بعدی قرار دارند.کافه بازار

سامسونگ گلکسی J5 محبوب ترین گوشی در بین کاربران کافه بازار است و ۱۰ درصد سهم کل را در اختیار دارد و سامسونگ Galaxy J7 با تفاوت یک درصدی بیشترین سهم بازار را دارد. اینطور که مشخص است گلکسی‌های سامسونگ در میان اندرویدی ها بیشترین محبوبیت را دارند.کافه بازار

طی آخرین گزارش از زمان خرید بازی و برنامه، اکثر افراد در روز جمعه به خرید بازی پرداخته اند و در روز شنبه نیز این خرید به خرید برنامه تبدیل شده. البته رقم بیشترین خرید بازی و برنامه برای دو هر ۱۶ درصد بوده است.کافه بازار

بیشترین رشد دسته بندی مربوط به ماجرایی و پس از آن مذهبی و کتاب و دسته بندی بوده. به بیان دیگر سرگرمی و اطلاعات در زندگی کاربران جایگاه ویژه ای دارند.

کافه بازار

بیشترین رشد فصلی دسته بندی نیز مربوط به بخش امور مالی بوده که نسبت به فصل پاییز رشد به سزایی داشته است.

کافه بازار

برنامه های خرید اشتراکی در این فصل حدود ۵ برابر از دیگر برنامه ها بیشتر رشد داشته اند. برنامه های خرید اشتراکی به این گونه هستند که در طی یک بازه خاص مثل ۶ ماه کاربر در آن اشتراک خریداری می کند و تا پایان ۶ ماه می تواند از مزایای برنامه استفاده نماید.
درحالیکه دسته های خرید و خانوادگی بار دیگر بیشترین درصد افزایش خریدار را داشته اند؛ برنامه های دسته سبک زندگی رکوردار بیشترین کاهش نصب فعال زمستان بودند. همچنین بر اساس این گزارش تعداد اجرای هر برنامه آنی در این فصل در هفته حدود ۴٫۵ برابر میانگین دانلود هفتگی برنامه های عادی بوده است.

 


بیشتر بخوانید:

گزارش کامل موبایلستان از رونمایی گلکسی اس ۹ (بخش سوم)

گزارش خبری و تصویری نشست تقدیر از برترین استارتاپهای الکام استارز ۹۶

آمار توزیع نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید در ماه اکتوبر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا