اخبار

گزارش مراسم رونمایی از Honor 7 در ایران : اثر هنری هوآوی

lunch-honor7-02

 
امروز ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۴، طی مراسمی که در هتل اوین تهران برگزار شد، شرکت چینی هواوی از گوشی جدید honor 7 به طور رسمی در ایران رونمایی کرد. این مراسم در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگذار شد. در ابتدا آقایان آقایی نیا مدیر دفتر هواوی در ایران . سپس کریس سان مدیر فروش آنلاین خاورمیانه به ارائه توضیحاتی در مورد این گوشی پرداختند.
 

lunch-honor7-01

 
در ابتدا جناب آقای آقایی نیا در محل سخنرانی حاضر شدند و در مورد تغییر سیاست فروش و رویکرد جدید هوآوی برای خرید اینترنتی بیان کردند. ایشان نحوه عرضه این گوشی را فقط به صورتآنلاین اعلام کردند که  در حال حاضرفروش انحصاری این گوشی را در اختیار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا عنوان کردند. به گفته وی در حال حاضر تنها ۳ دهم درصد فروش در ایران از طریق آنلاین صورت می گیرد که نسبت به سطح جهانی جایگاه مناسبی ندارد و با توجه به اینکه شرکت هوآوی سری Honor را مختص جوانان تولید می کند، از این طریق سعی در ترویج خرید های اینترنتی در ایران را دارد.ایشان نیز اضافه کردند که از ابتدای سال ۲۰۱۶، تمامی محصولات هواوی تنها با گارانتی خود شرکت هواوی عرضه خواهد شد و خدمات دهی به صورت یکپارچه زیر نظر این شرکت خواهد بود.
 

lunch-honor7-08

 
کریس سان مدیر فروش آنلاین خاورمیانه شرکت هواوی دومین نفری بود که به ارائه پاره ای توضیحات پرداخت. ایشان نیز همچون مدیر ایرانی این شرکت تمرکز خود را بیشتر بر  بحث فروش آنلاین گذاشت و با ارائه آمار رشد سریع این بازار ، از خاورمیانه به عنوان یکی از مناطق پر استعداد در حوزه فروش آنلاین یاد کرد. به اعتقاد وی، فروش آنلاین این شانس را برای فروشنده و خریدار مهیا می کند تا بی واسطه با هم در ارتباط بوده و قیمت های بهتری در اختیار کاربر قرار گیرد. طبق آماری که کریس سان ارائه داد، هواوی رتبه یک فروش آنلاین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر رکورد فروشی در حدود ۱۸۰ میلیون دلار در یک روز به خود اختصاص داده است.
 

lunch-honor7-07

 
سپس نوبت به معرفی خود honor 7 و ارائه مشخصات این گوشی رسید که توسط یکی از مدیران دفتر خاورمیانه هواوی به آن پرداخته شد. این گوشی کاملا آلومینیومی با طراحی Air Brushed است که صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی دارد. سنسور اثر انگشت مشابه Mate S در پشت دستگاه دقیقا در زیر لنز دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جا سازی شده است که قابلیت های دیگری همچون گرفتن عکس یا اسکرول کردن منو را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.
 

lunch-honor7-09

 
پردازنده honor 7 از نوع Kirin 935  است که یک پردازنده ۸ هسته ای ۶۴ بیتی است که ۳ گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این گوشی می توان به Smart Key اشاره داشت. این کلید با سه حالت Single Tab و Double Tab و حالت نگه داشتن میتوان سه کار مختلف را برای این حالت ها تعیین کرد. برای مثال میتوان تعیین کرد با یه بار زدن دکمه برنامه تلگرام باز شود، با دوبار زدن دوربین باز شود و در حالت نگه داشتن صفحه وب باز شود. این حالت ها توسط استفاده کننده قابل تغییر است.
 
 
پس از معرفی این دستگاه، در قسمت پرسش و پاسخ خبرنگاران و اصحاب رسانه به طرح سوالات خود پرداختند.
 

lunch-honor7-10

 
در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد قیمت و زمان ورود به بازار ایران، آقایی نیا گفت: قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست چون باید از گمرک رد بشود، در حدود یک یا دو هفته دیگر اعلام شده و از طریق دیجی‌کالا در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کاربران چگونه می‌توانند پیش از خرید، این اسمارت فون را دیده و با آن کار کنند، اضافه کرد: ما این گوشی را برای تست کردن در Road show در اختیار کاربران قرار می‌دهیم و سپس خریداران پس از اطمینان از ویژگی و قابلیت‌های آن، از این طریق می‌توانند با محصول آشنا شوند. البته همان‌طور که بیان شد صرفا خرید از طریق دی‌جی‌کالا خواهد بود.
همچنین در پایان در مورد برند آنر و هوآوی نیز گفت که در ایران آنر یک ساب برند هوآوی است و توسط هوآوی مدیریت می‌شود و فقط در چین جداگانه و به عنوان یک برند متفاوت فروخته می‌شود.
 
منتظر بررسی تخصصی این گوشی در سایت موبایلستان باشید

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا