اخبار

گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ در راه است

گلکسی اس ۸ اکتیو

چندی پیش شایعه شده بود که سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس اکتیو را با معرفی دستگاهی هم‌رده با پرچم‌داران خود بازسازی کند. با این حال به‌تازگی مشخصاتی از این تلفن همراه هوشمند در راه سامسونگ معرفی شده است که تا حدی به این شایعات پاسخ می‌دهد.

دومینیک هارسون به‌عنوان کاربری در فوروم‌های Android Central شب گذشته موضوع جدیدی را شروع کرده و اعلام کرده است که گلکسی اس ۸ را در دست دارد. این موضوع جدید در فوروم شامل عکس‌ها و ویدیوهای این تلفن همراه هوشمند بود که البته این ویدیو تا کنون از روی این بخش جمع‌آوری شده است

این دستگاه بسیار مشابه با سامسونگ گلکسی اس ۸  و اس ۸ پلاس است. اگرچه صفحه نمایش خمیده در گلکسی اس ۸ اکتیو دیده نمی‌شود و نسبت به صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۱۸٫۵:۹ است. بر اساس این کاربر، صفحه نمایش این تلفن همراه با لایه پلی کربناتی در بالای آن مراقبت شده است.علاوه بر این نسخه اکتیو تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش و سخت‌افزار داخلی آن لبه‌های ضخیم‌تری در همه جهات دارد. قاب این تلفن همراه هوشمند نیز فلزی بوده ضربه‌گیرهای اطراف آن از جنس فلز و پلیمر هستند.

بر اساس این پست جدید، گلکسی اس ۸ اکتیو با باتری ۴۰۰۰ به بازار عرضه می‌شود که در برابر باتری ۳۵۰۰ گلکسی اس ۸ پلاس و باتری ۳۰۰۰ آمپری گلکسی اس ۸ یک مزیت به شمار می‌رود. گلکسی اس ۷ اکتیو سال گذشته نیز با باتری ۴۰۰۰ آمپری ارائه شده بود.

البته این تلفن همراه هوشمند ممکن است برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص نسل قبل خود را در اختیار نداشته باشد. برای مثال، این کاربر اعلام کرده است که نرم‌افزار دوربین گلکسی اس ۸ اکتیو  ویژگی Aqua mode سال گذشته که برای عکاسی و فیلم‌برداری در زیر آب ارائه شده بود را ندارد. با این حال او اعلام کرده است که نسخه‌ای که در دست دارد فعلا از نسخه‌های قبل از تولید است و ممکن است این کمبودها در نسخه اصلی برطرف شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا