اخبار

گلکسی اس ۸ سامسونگ با اسم رمز Dream در دست ساخت است

تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ امسال در زمره پرفروش ترین های بازار بود و قطعا نقش بسزایی را در افزایش میزان درآمدهای شرکت سازنده اش ایفا نمود.

 با در نظر داشتن همین مساله روشن است که سامسونگ همه تلاش خود را برای حفظ و پایدار نگه داشتن این شرایط به خرج خواهد داد و در همین راستا نسل بعدی آن که احتمالا گلکسی اس ۸ نام خواهد گرفت را با بهترین امکانات به بازار ارائه می کند.
طبق گفته افراد مطلع، دو نسخه مختلف از این موبایل وجود دارند که تحت عنوان دریم (Dream) و دریم ۲ به آنها اشاره می شود و به ترتیب شماره مدل های SM-G950 و SMG955 را خواهند داشت.
اگر دست بر قضی در حال حاضر موبایل گلکسی اس ۷ را در اختیار دارید حتما می دانید که این محصول با شماره مدل SM-G930 به بازار عرضه شد و سامسونگ نیز هر زمان که نسخه جدیدترین از موبای های خانواده گلکسی اس را ارائه می دهد، شماره مدل آن را ۱۰ عدد اضافه می کند.
با در نظر داشتن همین نکته، گلکسی اس ۸ باید شماره مدل SM-G940 را داشته باشد که طبق آنچه گفته شد اینطور نیست و البته این اختلاف عدد نیز برای خود دلیل دارد.
تترا فوبیا یا ترس از عدد ۴ ظاهرا علت اصلی استفاده نکردن سامسونگ از این رقم بوده است و باید بگوییم که این ترس در میان ساکنان کره جنوبی بسیار رایج است.
در بیمارستان ها و ساختمان های عمومی کره، معمولا از عدد چهار استفاده نمی شود و در مقابل در این اماکن از حرف F به جای رقم یاد شده بهره گرفته می شود. اگر خاطرتان باشد سامسونگ قبلا نیز دست به چنین اقدامی زده بود و بعد از انتخاب GT-I9300 برای گلکسی اس ۳، شماره مدل GT-I9500 را برای نسخه بعدی اش یعنی گلکسی اس ۴ برگزید.
 
منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا