اخبار

گلکسی اس ۹ جک هدفون خواهد داشت

گلکسی اس ۹

کمپانی اپل به‌صورت بحث‌برانگیزی در سال ۲۰۱۶ میلادی درگاه‌های مختلفی را از آیفون حذف کرد و دیگر کمپانی‌ها نظیر اچ تی سی و گوگل نیز به ترتیب از این امر جدید استقبال کرده و در پی حذف این درگاه‌ها از دستگاه‌های خود برآمدند.
بااین‌حال بسیاری این امر را خلاف مرام مشتری مداری دانسته و کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ در برابر آن ایستادگی کردند. در همین راستا نیز اطلاعات جدید فاش شده حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس مجهز به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون خواهند بود و برخلاف بسیاری از رقبای خود از هدفون‌های سیم‌دار پشتیبانی خواهند کرد.
به‌تازگی تصویری جدید از مدارهای سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس در وب‌سایت Slashleaks منتشرشده است که نشانی از وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری در این تلفن همراه جدید دارد. بااین‌حال باید به یاد داشت که هیچ‌کدام از این تصاویر به‌صورت رسمی تائید کننده وجود یا عدم وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری برای این دستگاه نیستند و فقط احتمالاتی را دراین‌باره ارائه می‌کنند.
از طرفی نیز تصاویری دیگر از قاب‌های سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس در ابتدای ماه میلادی جاری عرضه‌شده‌اند که نشان‌دهنده وجود درگاه هدفون برای هردوی این دستگاه‌ها هستند. علاوه بر این سامسونگ اخیراً ویدیو تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است که در آن اشاره می‌کند که کاربران آیفون برای گوش دادن به موسیقی‌ها از طریق هدفون‌های سیم‌داری که کیفیت آن‌ها به‌مراتب از هدفون‌های بی‌سیم بهتر است، نیاز به استفاده از آداپتورهای خاصی را دارند.
همچنین از دیگر اطلاعات فاش شده در این زمینه مربوط به بدنه ظاهری سامسونگ گلکسی اس ۹ است که شباهت بسیار زیادی به حد خود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۸ دارد اما به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ این بار تصمیم دارد تا موقعیت قرارگیری حسگر اثرانگشت را در این دستگاه تغییر بدهد.
در رابطه با تاریخ عرضه این دو دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشرنشده است اما بر اساس تجربیاتی که از سامسونگ در نظر داریم باید انتظار رونمایی از این دو دستگاه را در ماه فوریه داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا