اخبار

گلکسی تب اکتیو ۲ به زودی معرفی می شود

یه نظر می رسد که مدل جدیدی از تبلت های ضد ضربه و اسپورت سامسونگ به زودی معرفی خواهدشد. گزارش جدیدی از کره‌ی جنوبی منتشر شده که اعلام می‌کند سامسونگ از مدتی قبل کار ساخت گلکسی تب اکتیو ۲ را آغاز کرده و این محصول را در پاییز و در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد کرد.
تب اکتیو اولیه سامسونگ سال ۲۰۱۴ معرفی شد؛ اما این موضوع باعث نشده تا سامسونگ نسبت به تولید نسل جدید گلکسی تب اکتیو ۲ اقدام نکند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز هم به فروش این نوع تبلت‌ها معتقد است.
این مدل فعلا در دو نقطه اروپا و امریکا عرضه می شود. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ محصولات جدید خود را در بازارهای دیگری از جمله آسیا و آمریکای شمالی نیز عرضه کند.
تبلت جدید گلکسی تب اکتیو ۲ در دو مدل در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. مدل اول با شناسه‌ی SM-T390 (فقط وای‌فای) و مدل دوم با شناسه‌ی SM-T395 (ال‌تی‌ای) همراه خواهند بود. از نظر مشخصات فنی این تبلت اسپورت در سطح تبلت‌های رده‌پایین بازار قرار دارد؛ اما ویژگی شاخص این دستگاه مقاومت بالای آن در برابر ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار است.
جزییات رسمی این تبلت هنوز به دید عموم نرسیده است، اما از آنجا که به تاریخ معرفی رسمی این محصول نزدیک شده‌ایم، مطمئنا اطلاعات کامل‌تر به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا