اخبار

گلکسی نوت ۸ تا ۲ ماه دیگر با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد

به نظر می رسد که گلکسی نوت ۸ تا دو ماه آینده با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد و جای گلکسی نوت ۷ نابود شده را خواهد گرفت.
احتمال می رود که عرضه‌ی این محصول اندکی به تأخیر بیفتد؛ چراکه سامسونگ برای جلوگیری از خطر آتش‌سوزی که سبب شکست سنگینی در پروژه‌ی نوت ۷ شد، منابع بیشتری را در واحد کنترل کیفی نسل جدید این گوشی به کار گرفته است. به همین دلیل رونمایی از اس ۸ با تأخیری یک‌ماهه نسبت به آنچه انتظار می‌رفت، روبه‌رو شد.
پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶، دوربین دوگانه در پشت گوشی و نمایشگری ۶،۳ اینچی در نوت  ۸ ، از جمله مشخصات اصلی این گوشی هستند. با این تفاسیر نوت ۸ به لحاظ سخت‌افزار داخلی تفاوت چندانی با اس ۸ پلاس نخواهد داشت؛ ولی صفحه‌ی نمایش آن اندکی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگری ۶،۲ اینچی خواهد بود؛ به‌علاوه اینکه به همراه این گوشی شاهد نسخه‌ی جدید اس پن استایلوس خواهیم بود.
اسکنر اثر انگشت نوت ۸ همانند اس ۸، در پشت دستگاه قرار دارد که دلیل آن عدم موفقیت سامسونگ در طراحی و نصب اسکنر روی نمایشگرهای بزرگ این دو گوشی بوده است و امکان دارد این امر از دید برخی هواداران این گوشی یک نقطه‌ضعف محسوب شود. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده علاوه بر فاش شدن تصویری از این گوشی، استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا