اخبار

گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶٫۳ اینچی و دوربین دوگانه خواهد بود

گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶٫۳ اینچی و دوربین دوگانه خواهد بود

طبق شایعات انتشار یافته در مورد دستگاه گلکسی نوت ۸  این فبلت با یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی همراه خواهد بود.با توجه به پرچمداران اخیر سامسونگ این شایعه آن چنان دور از عقل هم نیست چرا که این غول تکنولوژی علاقه دارد تا گوشی‌های پرچم‌دار خود را نسبت به نسل گذشته با نمایشگر بزرگ‎تری ارائه دهد. البته افزایش اندازه نمایشگر و ارائه گلکسی نوت ۸ با یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی، کمی مشکل ساز خواهد بود.

نوت 8 با نمایشگر 6.3 اینچی

این مشکل از این قرار خواهد بود که افزایش اندازه نمایشگر با توجه به نسبت ابعاد احتمالی ۱۸٫۵ به ۹ باعث خواهد شد تا استفاده از نمایشگر گوشی برای کاربرانی‌که انگشتان کوچکی دارند در ابتدا دشوار و در دراز مدت غیرممکن باشد!

با این‌حال، گلکسی نوت ۸ آن‎طور که شاید انتظار داشته باشید، بزرگ نخواهد بود زیرا نمایشگر آن تنها ۰٫۱ اینچ از گلکسی S8 Plus بزرگ‌تر است. همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ مدل پلاس گوشی پرچم‎دار جدید خود را با نمایشگر ۶٫۲ اینچی عرضه می‌کند.

از ویژگی های دیگر این دستگاه که شایعه شده است می‌توان به عرضه این فبلت پرچم‌دار با دوربین دوگانه اشاره کرد. با این حال می دانیم که گلکسی نوت ۸ اولین گوشی پرچم‌دار سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود و گلکسی C10 در ابتدا با دوربین دوتایی معرفی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا