اخبار

گلکسی هوم مینی در راه است

سامسونگ در سال ۲۰۱۸ میلادی اولین اسپیکر هوشمند خودش را با نام گلکسی هوم معرفی کرد که هنوز تا به امروز خبری از عرضه آن در بازار نیست. با این حال گزارش های جدید نشان میدهند که این شرکت پیش از عرضه گلکسی Home، کارهای طراحی و توسعه گلکسی هوم مینی را هم در حال انجام دادن است. به دنبال همین موضوع به تازگی سامسونگ گلکسی هوم مینی موفق به کسب تاییدیه FCC شده است.

گلکسی هوم یک اسپیکر هوشمند می باشد که با به دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی نیز مجهز گردیده است. اگرچه این محصول هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته، این برند کره ای در پی ارائه نسخه ای کوچک تر از آن نیز است. به این ترتیب می توان انتظار داشت که نسخه مینی از هوم دارای ابعادی کمتر از آن باشد. البته که این موضوع ، حرکتی معقول در دنیای تکنولوژی محسوب می شود، چراکه در گذشته نیز شاهد ارائه نسخه های وچک مانند اکو دات و گوگل هوم مینی بودیم.

اخیرا رسانه CNET با انتشار گزارشی، وجود چنین اسپیکر هوشمندی را تایید کرده است. این خبر پس از آن به بیرون اعلام شد که ستگاهی با نام سامسونگ گلکسی هوم مینی موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. با نگاه کردن به این تاییدیه متوجه می شویم که این اسپیکر هوشمند در رده اسپیکرهای مجهز به هوش مصنوعی قرار می گیرد. البته که حضور بیکسبی در این محصول را نیز با اطمینان می توانیم بیان کنیم. تاییدیه FCC نشان می دهد که گلکسی Home مینی از Wi-Fi b/g/n و بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی می توانند با هریک از روش های دلخواه بی سیم به آن متصل شده و از آن استفاده کنند.

اگرچه هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره این محصول در اختیرا رسانه ها قرار نگرفته است، ولی پیش بینی می شود که سامسونگ از یک زبان طراحی مشترک با هوم برای نسخه مینی از هوم استفاده کند. همچنین می توان انتظار داشت که این نسخه نسبت به نسخه اصلی دارای بلندگوهای کمتر و ضعیف تری باشد تا بتواند قیمت تمام شده کمتری را برای سامسونگ رقم بزند. این موضوع درحالی اتفاق خواهد افتاد که پیش از این شرکت نام آشنای کره ای، شرکت های آمازون و گوگل نیز از نسخه هایی کوچکتر از اسپیکرهای هوشمندشان رونمایی کرده اند. هم چنین شنیده ها نیز حاکی از آن می باشد که اپل نیز به دنبال ارائه نسخه مینی هوم پاد است.

تا به امروز هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و قیمت گلکسی هوم و گلکسی هوم مینی به بیرون درز پیدا نکرده و پیش بینی می شود که در روزها و ماه های آینده شاهد ارائه رندرها و تصاویر و همچنین مشخصات کامل تری از این محصولات باشیم.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا